  • 11. Data: 2004-07-08 20:01:33
    Temat: Re: co zrobić z takim kwiatkiem ?? Zakład Energetyczny, raty i ..
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ccjjbl$rhi$1@news.onet.pl...

    > jako że ostatnią ratę mam wpłacic we wrzesniu ( czyli terminowo pozostało
    4
    > sztuki rat) wychodzi im że nie wpłaciłem którejś raty ...
    > czyli zalegam
    > i straszą mnie odłączeniem
    >
    > tymczasem ja nie zalegam , bo co miesiąc płacę im wg harmonogramu spłat ,
    > który od nich otrzymałem...
    >
    > mam ich za to przeprosic i błagać żeby się wstrzymali z wyłączeniem ??

    Udajesz glupiego czy tak na powaznie
    Sorki za ton ale czytajac nie moglem sie powstrzymac
    Napisz do nich pismo dolacz ksera dowody wplat i wyjasnij ze wplacasz
    zgodnie z ustaleniami
    Czy to takie trudne?
    Jest drugie rozwiazanie. Olej ich skoro wuwazasz ze racja jest po twojej
    stronie
    A nuz nie wylacza Ci pradu.
    Kombinowales - złapali Cie ale nic sie nie uczysz na swoich bledach.
    Probuj dalej. W koncu bez pradu tez mozna życ
    Grzegorz S.

  • 12. Data: 2004-07-08 20:22:05
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Mieczyslaw napisał w news:1nyrjano571bi$.18u6s1a4linp8.dlg@40tude.net :
    > Thu, 8 Jul 2004 18:07:43 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek Skórski napisal(a):

    > BTW : a nie bylo przypadkiem tak, ze rozlozenie na raty bylo uwarunkowane
    > wczesniejszym wplaceniem tych brakujacych 159 zl ?

    no co Ty
    masz ich za takich minimalistów ?
    zeby rozłożyli to na raty musieliśmy wpłacić 800

  • 13. Data: 2004-07-08 20:30:51
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Grzegorz S. napisał w news:cck97v$368$1@news.onet.pl :
> [...]
    > Kombinowales - złapali Cie ale nic sie nie uczysz na swoich bledach.
    > Probuj dalej. W koncu bez pradu tez mozna życ

    heh
    oczywiście że udaję głupiego...
    kiedy miałem 12 lat i zmieniali u nas w kamienicy instalacje też udawałem a
    po cichu zrobiłem obejscie i sobie pokombinowalem przez kilkanaście lat ...
    niezły geniusz , prawda ?

    tak ogólnie pierwsze pytanie było nieco szersze .. czy mogę w jakikolwiek
    sposób się z nimi kłócic ..
    po prostu ...
    dlaczego się kłocić ?
    dlatego że to nie ja podłączyłem mieszkanie na lewo, dlatego że policzyli
    kwote do wpłaty z księzyca bo tak było im wygodniej, bo z kilkoma kwestiami
    w protokole się nie zgodziłem a pisanie do nich jest skutecznością zbliżone
    do walenia grochem o ściane ...

    nie mam juz ochoty roztrząsać przyczyn tych chęci , bo wkurza mnie to że
    ktoś może mna i moja rodzina w taki sposób "pomiatać" i irytuje mnie moja
    bezsilnośc w tej materii

    można ? bez prądu ?
    nie wiem czy przezyłbym bez takich stricte prawniczych "przemyślen" i uwag

    ps też Cie nie lubie

  • 14. Data: 2004-07-10 00:53:32
    Od: e...@g...pl (eusso)

    Jarek Skórski napisał(a):

> [...]
    >
    > można ? bez prądu ?
    > nie wiem czy przezyłbym bez takich stricte prawniczych "przemyślen" i uwag

    Zgromadź dokumentację i interwencje napisz do Prezesa Urzedu Regulacji
    Energetyki- on sprawe załatwi.