  • 1. Data: 2004-07-08 07:19:25
    Temat: ponawiam temat - czy można publikować ogłoszenia towarzyskie w sieci?
    Od: "wbn" <w...@s...pl>

    Witam Państwa,
    Zwracam się do grupy z zapytaniem. A mianowicie, jak wygląda temat ogłoszeń
    towarzyskich w sieci, czy wolno? czy nie wolno? jakie są konsekwencje? Jakie
    paragrafy? Interesuje mnie wszystko co jest związane z tą tematyką. Być może
    na grupie był już ten temat omawiany? Jeśli tak to kiedy. Będę bardzo
    wdzięczny za możliwie wyczerpującą odpowiedz.

    łącze pozdrowienia
    wbn

    www.skokwbok.pl

  • 2. Data: 2004-07-08 09:11:39
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    wbn wyskrobał(a):
> [...]
    > z tą tematyką. Być może na grupie był już ten temat omawiany? Jeśli tak
    > to kiedy. Będę bardzo wdzięczny za możliwie wyczerpującą odpowiedz.

    Namolny jesteś. Domyślam się, że przez ogłoszenia towarzyskie rozumiemy coś
    w stylu "Pani 24 lata, szczupła blondynka pozna pana 25-30, wolnego,
    bogatego, bez zobowiązań".
    Temat ogłoszeń towarzyskich wygląda normalnie. Nie jest to zakazane, a więc
    jest dozwolone. Sprawa ma się tu tak samo jak w przypadku ogłoszeń
    motoryzacyjnych. Podstawową kwestią jest zgoda osoby zainteresowanej na
    publikację ogłoszenia. W przypadku jej braku _może_ dojść do naruszenia
    ustawy o ochronie danych osobowych lub dóbr osobistych.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-07-08 11:38:07
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > wbn wyskrobał(a):
    Wyczerpującą - to wynajmij prawnika. Zresztą porównaj sobie informacje
    regulaminowe, o ochronie danych osobowych w "podobnym" www.sympatia.pl.
    Prawdę mówiąc nie chciałbym być w Twojej skórze jak ktoś komuś zrobi psikus
    na Twoim serwerze.....
    --
    WWWojtas