  • 1. Data: 2004-07-08 05:35:04
    Temat: KRATY w OKNACH
    Od: "M@ster" <r...@c...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow

    Mam pytanko - dotychczas w bloku mieszkalnym, gdzie udzialy ma wspolnota i
    gmina, aby zalozyc kraty w okna trzeba bylo miec pozwolenie tych dwoch
    instytucji. Slyszalem, ze w tym roku zmienila sie ustawa o zabezpieczeniach
    mieszkan, z ktorej to wynika ze te dwie instytucje moga mnie pocalowac w
    d**e. I tu jest moje pytanko - jak moge znalezc te ustawe, czy ktos slyszal
    o niej ?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-07-08 07:14:53
    Temat: Re: KRATY w OKNACH
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "M@ster" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkan, z ktorej to wynika ze te dwie instytucje moga mnie pocalowac w
    > d**e. I tu jest moje pytanko - jak moge znalezc te ustawe, czy ktos

    Ustawa o obowiazkach gminy wobec lokatora. DzU 23/03 nr 34 poz. 236

    art. 16
    u.2
    Lokator ma prawo wezwac, wyznaczajac termin co najmniej dwutygodniowy, gmine
    majaca udzial w budynku mieszkalnym zamieszkiwanym przez wzywajacego, do
    wyznaczenia osoby odpowiedzialnej, ktora wzywajacego pocaluje w dupe.
    Calowanie nastapi nie pozniej niz w terminie dwoch tygodni od dnia
    wyznaczenia.

    u3.
    Lokator ma prawo wniesc sprzeciw od decyzji wyznaczajacej osobe
    odpowiedzialna za calowanie. W razie nieuwzglednienia sprzeciwu przez gmine
    lokator ma prawo odwolac sie do sadu administracyjnego wlasciwego miejscowo.

    Przepraszam wszystkich urazonych. Naszlo mnie z rana.

  • 3. Data: 2004-07-08 19:52:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > mieszkan, z ktorej to wynika ze te dwie instytucje moga mnie pocalowac w
    > d**e. I tu jest moje pytanko - jak moge znalezc te ustawe, czy ktos

    Na wykonanie krat w oknach wymagane jest zezwolenie co wynika z prawa
    budowlanego. Nie słyszałem nic o tym, by się to zmieniło. W celu uzyskania
    zgody musisz dołączyć zgodę właściciela budynku. Skoro współwłaścicielem
    jest gmina, to wydaje mi się, że i jej zgodę musisz dołączyć.

  • 4. Data: 2004-07-08 20:18:45
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > d**e. I tu jest moje pytanko - jak moge znalezc te ustawe, czy ktos slyszal

    Nie, nie ... ustawa dopiero sie zmieni. Jak Samoobrona dojdzie do
    wladzy. Wtedy kazdy kazdego bedzie mogl pocalowac w dupe, a potem dostac
    kopa w **.

  • 5. Data: 2004-07-09 10:06:16
    Temat: Odp: KRATY w OKNACH
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Nie trzeba pozwolenia tylko zgłoszenia do właściwego organu ( tako rzecze
    Prawo budowlane ).

    Jak mieszkanie jest we wspólnocie, to jest twoją właśnością, i gmina czy
    sąsiedzi rzeczywiście mogą cię pocałować, mogą także na ciebie donieść, i
    czeka Cię wizja lokalna pań z urzędu, co będą chciały oglądnąć twoje kraty i
    wycyganić łapówkę. Nie dasz im, to wydadzą sprzeczną z prawem decyzję,
    odwołasz się, potem może skarga no sądu administracyjnego i w ogóle ubaw po
    pachy :(

    ( Piszę, bo sam to przeszedłem, ale wygrałem )

    brett

  • 6. Data: 2004-07-09 16:41:18
    Od: "M@ster" <r...@c...pl>

    A masz moze dojscie do tej ustawy administracyjnej ?

    Robert