  • 1. Data: 2004-02-11 20:19:21
    Temat: co to znaczy pilne
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    dostalem prosbe od sadu o pilne przeslanie dokumentacji medycznej leczonego
    pacjenta
    tak sie zastanawiam co to znaczy pilne i czy w ogole mam obowiazek
    posylania?
    kto ma poniesc koszty?
    gdy ja wnosze pilna sprawe do sadu to moge zapomniec aby cos sie dzialo
    przez min 6 miesiecy wiec czy "pilne przeslanie" to wlasnie mniej wiecej
    tyle?

  • 2. Data: 2004-02-11 20:58:31
    Temat: Re: co to znaczy pilne
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pestifer" <p...@C...fm> naskrobał/a w

    > gdy ja wnosze pilna sprawe do sadu to moge zapomniec aby cos sie
    > dzialo przez min 6 miesiecy wiec czy "pilne przeslanie" to wlasnie
    > mniej wiecej tyle?

    No właśnie dzięki takim pilnym ludzom, to tyle trwa.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Módlmy sie za dzieci, które wsiakly w przescieradla!

  • 3. Data: 2004-02-11 21:05:16
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "pestifer" <p...@C...fm> naskrobał/a w

    > No właśnie dzięki takim pilnym ludzom, to tyle trwa.

    masz na mysli pracownikow sadow oczywiscie?
    i dzieki za konstruktywna odpowiedz i na temat, jestes prawnikiem czy
    politykiem?

  • 4. Data: 2004-02-11 21:18:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pestifer" <p...@C...fm> naskrobał/a w

    > masz na mysli pracownikow sadow oczywiscie?

    Nie, strony, świadków i biegłych.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!

  • 5. Data: 2004-02-11 21:43:42
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    > "pestifer" <p...@C...fm> naskrobał/a w

    > Nie, strony, świadków i biegłych.

    no popatrz, wszyscy oni chyba sie sprzysiegli zeby utrudniac zycie biednym
    sedziom, bo gdyby nie oni....
    szkoda tylko, ze w moich prostych sprawach rozpatrywanych w trybie
    przespieszonym czy jakos tak, w kazdym razie bez wzywania kogokolwiek nie
    bylo potrzeba ani stron ani swiadkow ani bieglych, pewnie winic tu nalezy
    odzwiernego albo windowego co?

  • 6. Data: 2004-02-11 22:22:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    Pilne, to znaczy ... pilne. Nie ma terminu w prawie określonego. Moim
    zdaniem sąd to trochę głupio sformułował, bo rzeczywiście możesz im to
    wysłać za pół roku i powiedzieć, że wysłałaś "pilnie", ale nie bardzo.
    Zazwyczaj sąd nakłada jakiś termin, ale może z kolei nie miał pojęcia ile
    może być potrzeba czasu na skompletowanie, więc ujęli to tak niefortunnie
    licząc na Twoją inteligencję.

    Co do konieczności wysłania, to raczej takowa istnieje. Przed sądem
    tajemnicą lekarską się nie zasłonisz, bo sąd ma prawo ją uchylić. Z tym,
    że w odniesieniu do kosztów, to mam dylemat. W zasadzie powinien pokryć je
    sąd, skoro tego żąda. Możesz moim zdaniem wystawić im rachunek na zasadzie
    kosztów biegłego. Zresztą dziwi mnie to żądanie sądu. Ja tam się nie znam,
    ale pewnie ta dokumentacja, to będzie po łacinie i mało czytelna. Nie wiem
    co im przyjdzie z tego. W znanych mi przypadkach, to raczej wzywało się w
    charakterze świadka lub biegłego samego lekarza i on składał wyjaśnienia
    na podstawie posiadanej dokumentacji, której odpis wówczas ewentualnie
    dołączano do akt. Nie wyobrażam sobie w praktyce innego rozwiązania,
    chyba, że chcą biegłego lekarza powoływać po zebraniu całości
    dokumentacji.

    Ja bym zaproponował telefon do sekretariatu sądu i ustalenie o co im
    chodzi z sędzią, bo coś mi tutaj ni pasuje.

  • 7. Data: 2004-02-11 23:45:48
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pestifer" <p...@C...fm> naskrobał/a w

    > pewnie winic tu nalezy odzwiernego albo windowego co?

    Oczywiście, bo to przecież twoja sprawa jest jedyna w sądzie i to twoja
    sprawa jest najważniejsza i to twoją sprawą powinni się zająć w pierwszej
    kolejności.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wszystko nalezy upraszczac jak tylko mozna, ale nie bardziej.

  • 8. Data: 2004-02-12 09:03:32
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]
    > gdy ja wnosze pilna sprawe do sadu to moge zapomniec aby cos sie dzialo
    > przez min 6 miesiecy wiec czy "pilne przeslanie" to wlasnie mniej wiecej

    Pilnie oznacza bez zbędnej zwłoki, ale i bez pośpiechu. najprawdopodobniej
    sąd odroczył rozprawę od razu na kolejny termin i chciałby dostac te kwity
    jeszcze przed następną rozprawa by wydac wyrok. Uwzględniając realia będzie
    to za circa 3 - 6 tygodni.

    Jak nie wyślesz, to sad albo zrezygnuje z tych kwitów, albo znowu odroczy
    rozprawę (i będzie świecił oczami prze stronami, które musiały na darmo
    przyjechać) i wysle ponaglenie, tym razem z terminem i rygorem.

  • 9. Data: 2004-02-12 15:03:29
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

> [...]
    >
    > Oczywiście, bo to przecież twoja sprawa jest jedyna w sądzie i to twoja
    > sprawa jest najważniejsza i to twoją sprawą powinni się zająć w pierwszej

    ciekawe cwaniaczku czy bedziesz rownie wyrozumialy jak przyjdziesz do mnie
    do gabinetu i dostaniesz termin konsultacji za pol roku

  • 10. Data: 2004-02-12 15:08:59
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    > dostalem prosbe od sadu o pilne przeslanie dokumentacji medycznej
    leczonego
    > pacjenta

    dziekuje za wszystkie podpowiedzi
    oczywiscie nie mialem zamiaru niepotrzebnie odwlekac sprawy, tym bardziej,
    jesli mogloby to spowodowac miganie sie oskarzonego od odpowiedzialnosci
    najbardziej niepokoi mnie, ze sad moglby wzywac mnie, bogu ducha winnego, na
    swiadka a nikt przeciez nie lubi tracic dnia pracy