  • 31. Data: 2007-02-09 10:32:06
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Swoją drogą wyjątkowo parszywy bank...

    Nie chcialbys wiedziec do czego jest zdolny Eurobank... :(

    Neko

  • 32. Data: 2007-02-09 10:33:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > A Ty znów swoje. Przecież już kiedyś wyjaśnialiśmy, że to groźba
    > bezprawna, a nie groźba karalna.

    A tekst: "ZNAJDĄ CIĘ KURWA W RZECE!". To nie jest grozba karalna?
    Tekst na porzadku dziennym niektorych windykatorow.

    Neko

  • 33. Data: 2007-02-09 10:36:55
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > Pracuję w jednym z największych banków w Polsce właśnie w dziale
    > windykacji.... może opowiesz mi coś więcej na temat łamania prawa przez
    > "wewnętrzną windykację"?

    Prosze bardzo. Jedna z wielu skarg jakie wystosowalem w imieniu
    swoich Klientow m.in. do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    "
    ZAWIADOMIENIE O SPOSOBIE DZIAŁANIA
    WINDYKATORA ..........................

    Chcialam zwrocic sie ze skarga na bezwzgledna dzialalnosc windykatora z
    ramienia ..........................., pana ........................-
    Departament Kredytow Trudnych.

    Pan ow nieustannie mnie nachodzi, straszy mnie, niemal na siłe wchodzi do
    mojego domu, krzyczy, za kazdym razem zada astronomicznych jak
    dla mnie kwot pienieznych.

    Ostatni raz pan .................... przyjechal do mnie we wtorek,
    ..................., w godzinach
    popoludniowych, z nieznana mi druga osoba, ktora - wedlug slow pana
    .....................- "jest z sadu i zabierze mi niebawem dom".

    Zagrozil, że w tym samym dniu przyjedzie powtornie o godzinie 22.00
    i mam przygotowac gotowke za jego przyjazdy do mnie.

    Windykator ow jednak w tym dniu ponownie nie pojawil sie.
    Pan ..........................notorycznie nachodzi mnie, niemalze na sile
    wchodzi do mojego domu, zachowuje sie brutalnie, ordynarnie,
    krzyczy na mnie (...) /reszte wyciete/

    ---

  • 34. Data: 2007-02-09 10:37:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał

    > tygodnia.

    > ULTIMO ?

    Dodajmy np: EOS

  • 35. Data: 2007-02-09 10:40:35
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > Oczywiście wiesz, bo pracujesz w jednej....? Jeśli nie, to nie zabieraj
    > głosu. Jeśli byłaby to taka bzdura, firmami tymi już dawno zająłby się
    > prokurator, a one same, nie wygrywałyby spraw w sądach przeciwko
    > dłużnikom.

    Tak. Pracuje. I pomagam prawnie ludziom, ktorzy sa gnebieni
    przez wlasnie windykatorow. I malo tego. Sprawy w sadach
    wygrywam. Ale ciezko przekonac ludzi (szczegolnie starszych)
    ze maja jakies prawa w tym kraju. Ale trudno sie dziwic, skoro
    przez takich drani sa notorycznie zastraszani.

    Neko

  • 36. Data: 2007-02-09 10:41:49
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał

    > Sorry. Takie kruki i ultima jak sie z nimi troche poboksowac (aertywnnie:
    > zdarta plyta: poprosze na pismie) sprawiaja wrazenie ostatniego,
    > dzialajacego pro-forma, elementu sytemu sluzacego do prania brudnych
    > pieniedzy. Wystraszeni naiwni wydaja sie byc jedyniem zrodlem extra
    > przychodow z tego biznesu.

    Zgadza sie...

    Szczegolnie bazuja na niemajacych o niczym pojecia emerytach
    i rencistach.

    Neko

  • 37. Data: 2007-02-09 23:40:32
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > A tekst: "ZNAJDĄ CIĘ KURWA W RZECE!". To nie jest grozba karalna?
    > Tekst na porzadku dziennym niektorych windykatorow.

    LOL.
    Naoglądałeś się zbyt wielu filmów.... Chyba, że piszesz o windykacji
    chłopaków z "miasta". A w przypadku Andrzeja ZTCP faktycznie chodzilo o
    bezpodstawne straszenie prokuratorem, co jest groźbą bezprawną....

  • 38. Data: 2007-02-09 23:42:50
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Dodajmy np: EOS

    Wydaje mi się, że Animce choziło o podanie przykladu łamania prawa przez
    firme ULTIMO, na co i ja wciąż czekam...?

  • 39. Data: 2007-02-09 23:54:21
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Prosze bardzo. Jedna z wielu skarg jakie wystosowalem w imieniu
    > swoich Klientow m.in. do Rzecznika Praw Obywatelskich.

> [...]

    Miałeś podać przykłady łamania praw, a nie przedstawiać wzór Twojej skargi,
    która i tak trafi do segregatora i na półkę....

    Poza tym, co znaczy: niemalże wchodzi do mojego domu? Tzn. wszedł, czy nie
    wszedł? Straszy czym? Kim? Sądem, komornikiem, betonowymi skarpetkami czy
    kolegą? Co znaczy, że zachowuje się brutalnie? Ordynarnie? Mówi ostrym
    zdecydowanym, nie znoszącym sprzeciwu tonem, czy przy okazji Ciebie szarpie,
    biję po głowie...?

    Jeśli piszesz, że z takimi pismami i przykładami wygrywasz w sądzie, to
    jesteś jeden wielki ściemniacz. Albo przedstawiasz konkretne czyny/zarzuty,
    albo tak sformułowanymi pismami możesz sobie tyłek podetrzeć.....

  • 40. Data: 2007-02-10 00:05:11
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

> [...]
    > ze maja jakies prawa w tym kraju. Ale trudno sie dziwic, skoro
    > przez takich drani sa notorycznie zastraszani.

    Tzn. co? Pracujesz w jednej z firm windykacyjnych i pomagasz prawnie
    ludziom, którzy są gnębieni "przez właśnie windykatorów"? Bo o to właśnie
    wyżej pytałem. Wygrywasz sprawy w sądzie? W czyim imieniu? Podaj numer
    sprawy?

    Ciekaw jestem , w jakiej Ty firmie pracujesz, że piszesz TAKIE pisma w
    imieniu swoich klientów i jeszcze ta firma Cię tam trzyma. Ale tego pewnie
    się nigdy nie dowiem. Byle prawnik, na widok Twoje skargi, padłby ze
    śmiechu. Windykowani przeze mnie dłużnicy potrafią lepsze skargi pisać i nie
    potrzebuja do tego takiego rzecznika jak Ty. Ale od skargi do postawienia
    zarzutu łamania prawa droga daleka.

    Lepiej nie zabieraj głosu, skoro niemasz pojęcia o danym temacie, bo jedynie
    się ośmieszasz......