  • 1. Data: 2007-02-06 17:05:50
    Temat: Rozprawa poinformowanie osoby postronnej o terminie
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    Czy gdy dzwonie do sadu aby zapytac sie o termin rozprawy mnie nie
    dotyczacej (bylem tylko osoba ktora wskazala gdzie parkuje poszukiwany
    samochod) i nie bedace zadna strona czy swiadkiem,sekretariat powinien mi
    udzielic informacji o dniu rozprawy?Czy moze maja prawo odmowic?

  • 2. Data: 2007-02-07 14:31:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Michal" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samochod) i nie bedace zadna strona czy swiadkiem,sekretariat powinien
    > mi udzielic informacji o dniu rozprawy?Czy moze maja prawo odmowic?

    Co do zasady sprawy w Polsce są jawne (o ile sąd w danej sprawie nie
    zdecyduje inaczej),
    więc możesz iść na jakąkolwiek sprawę jako publiczność. W związku z tym,
    terminy spraw nie są tajne,
    inna rzecz, że pani może się nie chcieć szukać i powie, że terminy są
    wywieszone.