  • 41. Data: 2007-02-10 09:34:32
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > Lepiej nie zabieraj głosu, skoro niemasz pojęcia o danym temacie, bo
    > jedynie się ośmieszasz......

    Mam taka zasade: z idiotami nie rozmawiam. Niestety do tej kategorii
    ludzi sie zaliczasz w zwiazku z czym nie mamy o czym rozmawiac.

    EOT panie windykatorze :))))

    Neko

  • 42. Data: 2007-02-10 10:34:05
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Mam taka zasade: z idiotami nie rozmawiam. Niestety do tej kategorii
    > ludzi sie zaliczasz w zwiazku z czym nie mamy o czym rozmawiac.
    >
    > EOT panie windykatorze :))))

    Najłatwiej wycofać się z dyskusji, jeśli niema się o niej bladego pojęcia, a
    w przypadku braku logicznych argumentów, obrazić rozmówcę. W przypadku braku
    potwierdzeń na wysnute przez siebie tezy, zmieniasz taktykę i wyzywasz od
    idiotów. A jedynym idiotą na tej grupie jesteś Ty, przytaczając takie
    przyklady łamania prawa przez windykatorów. Jeśli Twoim zdaniem są to
    przyklady łamania prawa, to jesteś po prostu śmieszny. Jak narazie, nie
    podałeś ŻADNYCH konkretów, które notabene sam deklarowałeś, że podasz. Teraz
    dyskusję kończysz. Jak to w końcu jest, wiesz coś na ten temat, czy zmyślasz
    na poczekaniu? Pyszczysz jak choćby byle dresik pyszczy na policję.

    Jesteś poprostu żałosny.

    EOT.