  • 1. Data: 2007-02-06 18:01:48
    Temat: Mam problem (analiza kazusu)
    Od: "Kasia Schmidt" <a...@o...pl>

    Czy ktos mógły mi napisac w jaki sposob nalezy analizowac kazus? Bo, jak sie
    domyslam, do tego potrzebny jest takis schemat. Najlepiej na e-mail:
    k...@w...pl

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-06 18:05:24
    Temat: Re: Mam problem (analiza kazusu)
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    Kasia Schmidt wrote:
    > Czy ktos mógły mi napisac w jaki sposob nalezy analizowac kazus? Bo,
    > jak sie domyslam, do tego potrzebny jest takis schemat. Najlepiej na
    > e-mail: k...@w...pl
    >
    > pozdrawiam

    please najpierw sprawdz w google - kazdy prawnik ma swoj sposob
    analizy ... jak potrzebujesz gotowego rozwiazania do customizacji
    to jest np. IRAC ...
    http://en.wikipedia.org/wiki/IRAC