  • 1. Data: 2007-02-06 16:58:46
    Temat: Zasoby archiwalne jako podmiot chroniony prawem autorskim
    Od: "mac333" <m...@g...com>

    Witam
    Interesują mnie ogólne relacje między zasobem archiwalnym a prawem
    autorskim.
    np. Właściciel zrzeka się praw do danego utworu i oddaje ten utwór do
    archiwum. To czy ten utwór nadal jest chroniony (przez jakieś
    dyrektywy archiwum) czy już jest ogólnie dostępny??

    pozdr

  • 2. Data: 2007-02-06 22:54:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.02.2007 mac333 <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > archiwum. To czy ten utwór nadal jest chroniony (przez jakieś
    > dyrektywy archiwum) czy już jest ogólnie dostępny??

    Fakt przekazania czegoś do archiwum (co by za tym pojęciem się nie kryło)
    nie ma żadnego znaczenia. Jeśli autor udostępnił swój utwór na określonych
    zasadach to te zasady obowiązują zawsze i wszędzie.

    --
    Marcin