  • 11. Data: 2007-02-07 09:49:12
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Kiedy należność jest uczciwie należna i do legalnego wyegzekwowania, to
    > się idzie z tym do sądu - ewentualnie przy pomocy porządnych kancelarii
    > z obsługą prawną tego typu rzeczy, a nie kupują hurtowo wątpliwe długi
    > licząc na ludzką naiwność.

    I tu akurat się myslisz. Stąd też tyle różnych firm windykacyjnych na rynku.

  • 12. Data: 2007-02-07 14:09:10
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > I tu akurat się myslisz. Stąd też tyle różnych firm windykacyjnych na
    > rynku.

    99,9% tych firm to sa firmy krzaczki, ktore LAMIA prawo!!!

    Podaj mi nazwe firmy windykacyjnej a powiem Ci
    w jakim zakresie zlamala ona prawo powiedzmy
    liczac od poniedzialku tego
    tygodnia.

    Nawet wewnetrzna windykacja bankowa lamie czesto prawo,
    a co dopiero firma zewnetrzna.

    Neko

  • 13. Data: 2007-02-07 14:12:38
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arapaho" <a...@U...pl> napisał

    > Bo działają zgodnie z obowiązującym prawem.

    Bzdura.

    Neko

  • 14. Data: 2007-02-07 16:00:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arapaho wrote:

    > I tu akurat się myslisz.

    Mówisz? To dlaczego porządna, uczciwa firma zajmująca się windykacją
    nawet nie wspomniała o jakimś "odkupieniu" długu, tylko zajęła się
    poprowadzeniem sprawy i odzyskała moją należność legalnie, z wyrokiem
    sądowym przez komornika?

    > Stąd też tyle różnych firm windykacyjnych na rynku.

    Bo ludzie są naiwni i dają się łatwo zastraszać.

  • 15. Data: 2007-02-07 16:02:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Nawet wewnetrzna windykacja bankowa lamie czesto prawo,
    > a co dopiero firma zewnetrzna.

    Owszem - cep z PeKaO SA straszył mnie prokuratorem za to, że odmawiałem
    spłaty limitu kredytowego na ich chorych warunkach po tym, jak bez
    racjonalnego powodu wypowiedzieli mi umowę.

    Groźba karalna jak w pysk dał.

    Swoją drogą wyjątkowo parszywy bank...

  • 16. Data: 2007-02-07 17:02:00
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Owszem - cep z PeKaO SA straszył mnie prokuratorem za to, że odmawiałem
    > spłaty limitu kredytowego na ich chorych warunkach po tym, jak bez
    > racjonalnego powodu wypowiedzieli mi umowę.
    >
    > Groźba karalna jak w pysk dał.

    A Ty znów swoje. Przecież już kiedyś wyjaśnialiśmy, że to groźba bezprawna,
    a nie groźba karalna.

  • 17. Data: 2007-02-07 17:04:46
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Bzdura.

    Oczywiście wiesz, bo pracujesz w jednej....? Jeśli nie, to nie zabieraj
    głosu. Jeśli byłaby to taka bzdura, firmami tymi już dawno zająłby się
    prokurator, a one same, nie wygrywałyby spraw w sądach przeciwko dłużnikom.

  • 18. Data: 2007-02-07 17:14:33
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Podaj mi nazwe firmy windykacyjnej a powiem Ci
    > w jakim zakresie zlamala ona prawo powiedzmy
    > liczac od poniedzialku tego
    > tygodnia.

    Z ciekawością się dowiem. Proszę wymień w jakim zakresie firmy już tu
    wymienione (Presco, Ultimo, Kruk) złamały prawo... licząc od poniedziałku
    tego tygodnia?

    > Nawet wewnetrzna windykacja bankowa lamie czesto prawo,
    > a co dopiero firma zewnetrzna.

    Rozumiem, że znasz temat od podszewki?
    Skoro wewnętrzna windykacja (jak to nazwałeś) łamie prawo, to oznacza, że
    łamie je cały bank... Ciekawe, że żadnemu z tego powodu jeszcze żaden
    prokurator do dupy się nie przyczepił.

    Pracuję w jednym z największych banków w Polsce właśnie w dziale
    windykacji.... może opowiesz mi coś więcej na temat łamania prawa przez
    "wewnętrzną windykację"?

  • 19. Data: 2007-02-07 17:37:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arapaho wrote:

    > A Ty znów swoje. Przecież już kiedyś wyjaśnialiśmy, że to groźba bezprawna,
    > a nie groźba karalna.

    Tak czy inaczej pod 191KK potencjalnie podpadł...

  • 20. Data: 2007-02-07 18:27:50
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Neko napisał(a):
> [...]
    >
    > Podaj mi nazwe firmy windykacyjnej a powiem Ci
    > w jakim zakresie zlamala ona prawo powiedzmy

    ULTIMO ?

    --
    animka