  • 11. Data: 2005-08-12 11:30:09
    Temat: Re: co mozna jeszcze zrobic? - potracenie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    monikamil napisał(a):
    > tak niestety i nawet nie przeczytal co tam bylo...

    cóż, zmienić wyjaśnienia zawsze może, a w to że mówił co innego, a potem
    podpisał protokół nikt nie uwierzy

    KG

  • 12. Data: 2005-08-12 11:45:40
    Od: monikamil <k...@b...pl>

    kam wrote:

    > cóż, zmienić wyjaśnienia zawsze może, a w to że mówił co innego, a potem
    > podpisał protokół nikt nie uwierzy
    >
    > KG

    no dobra to jeszcze jedno pytanie: czy w takich sprawach (wiem, ze w
    cywilnych tak) mozna slozyc pismo procesowe, z opisem naszej wersji
    wydarzen, z opisem sytuacji finansowej itd. i czy to pismo sad musi
    wziasc pod uwage ?
    problem w tym, ze znajomy nie jest wygadany i obawiamy sie, ze wielu
    rzeczy moze nie powiedziec istotnych dla sprawy, albo w ogole nie bedzie
    mial szansy czegos powiedziec od siebie tylko odpowiedzi na pytania,
    wiem ze roznie to bywa

    Pozdrawiam
    i wielkie dzieki
    KM

  • 13. Data: 2005-08-12 11:58:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    monikamil napisał(a):
> [...]
    > cywilnych tak) mozna slozyc pismo procesowe, z opisem naszej wersji
    > wydarzen, z opisem sytuacji finansowej itd. i czy to pismo sad musi

    złożyć można - w ciągu 7 dni odpowiedź na akt oskarżenia (choćby od razu
    w sprzeciwie), treść pisma nie będzie jednak stanowiła wyjaśnień, ale
    jeśli będzie z sensem, to może ktoś się nad nią zastanowi...

    KG