  • 1. Data: 2005-08-11 17:42:26
    Temat: dzialka rolna - wyplaszczenie
    Od: "Kostek" <k...@o...pl>

    Witam
    Nie wiem czy pisze do odpowiedniej grupy, ale sam juz nie wiem gdzie mam
    pisac, szperalem w archiwum prawa, i w innych archiwach i nic takiego nie
    znalazlem.

    Posiadam dzialke rolna ok. 1400m2. Dzialka jest o duzym nachyleniu i
    postawienie na niej nawet przyczepy stwarza problem. Chcialbym sie
    dowiedziec czy moge samodzielnie wyplaszczyc czesc terenu nie lamiac prawa.

    Prosze o informace w tej sprawie.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2005-08-11 22:58:15
    Temat: Re: dzialka rolna - wyplaszczenie
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > postawienie na niej nawet przyczepy stwarza problem. Chcialbym sie
    > dowiedziec czy moge samodzielnie wyplaszczyc czesc terenu nie lamiac
    samodzielnie nie mozesz bez lamania prawa, musisz miec pozwolenie