  • 11. Data: 2008-01-30 12:18:32
    Temat: Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Sty, 13:04, "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> wrote:

    > Pojdz na policje i umow sie z nimi na prowokacje. Pod nadzorem policji
    > doprowadz do nawiazania umowy z "leniuszkiem", a wyeilminujesz ze
    > spolecznosci akademickiej przynajmniej jednego nieuczciwego. Przez takich
    > jak on wielu innych ludzi z "mgr" slyszy wszedzie opinie, ze "nie tytul
    > swiadczy o umiejetnosciach"...

    ..ale wydaje mi sie :) , ze moze legalnie zamowic prace na dowolny
    temat... wykroczenie/przestepstwo (?) popelni dopiero przedstawiajac
    ja jako swoja, czyli 1. nalezaloby cos napisac 2. policji nie bedzie
    sie chcialo czekac ;)

    WS

  • 12. Data: 2008-01-30 13:28:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 08:47
    (autor szomiz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnpa41$m37$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Bo chce gotowca.

    No to chyba jasne, że jak zamawia dzieło, to chce je otrzymać w postaci
    gotowej.

    > Mialo byc OPP ;-)

    Z tym OPP to trza uważać. To se każdy może zarejestrować. Głupie Wikimedia
    Polska jest też OPP ZTCW. Więc pożyteczność tychże organizacji jest
    momentami wielce dyskusyjna.

    Tak czy siak, nawet jak wpłacisz na porządne OPP, to wpłacisz pieniądze
    pochodzące z oszustwa, więc nie wiem czy to tak w interesie społecznym...

    Zauważ, że gość nie łamie prawa, za to Ty tak. Owszem, Ty _podejrzewasz_, że
    on może przy pomocy tego dzieła kiedyś prawo złamać, ale to Twoje
    przypuszczenia.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 13. Data: 2008-01-30 13:30:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 13:04
    (autor Andrzej Wróblewski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnpp4d$thi$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Pojdz na policje i umow sie z nimi na prowokacje. Pod nadzorem policji
    > doprowadz do nawiazania umowy z "leniuszkiem",

    A następnie będzie ją musiał zrealizować, a następnie BYĆ MOŻE uda się
    złapać kogoś na oszustwie, o ile przypuszczenia są prawdziwe.

    Się wszyscy denerwują, ale na szczęście zamawianie prac na różne tematy nie
    jest w Polsce zabronione.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 14. Data: 2008-01-30 13:43:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> napisał

    > Pojdz na policje i umow sie z nimi na prowokacje.

    Najpierw trzeba się zastanowić czy jest w ogóle przestępstwo oraz czy to
    prowokacja w rozumieniu Ustwy o Policji-jeśli tak to czy kwalifikuje się do
    ustawowego wykazu spraw w których prowokacja jest dozwolona.