  • 1. Data: 2008-01-29 23:16:57
    Temat: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    magisterskich.

    Zaczalem z nim negocjowac cene za napisanie pracy o wybranym temacie, z
    _zamiarem_ zainkasowania zaliczki i jej natychmiastowego przelania na OOP
    (nie odlicze, jestem na liniowym).

    Co mi _realnie_ grozi, jezeli doprowadze do otrzymania zaliczki (ktora
    natychmist zostanie przelana na nieszcesliwe dzieci)?

    Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    sz.

  • 2. Data: 2008-01-29 23:53:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.01.2008 szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał/a:
    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    Obawiam się, że m.in. odpowiedzialność karna.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-01-30 00:06:57
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Obawiam się, że m.in. odpowiedzialność karna.

    Nie czarujmy się - na pewno odpowiedzialność karna.
    A w ziobroczasach może się okazać, że koleś w dobrze pojętym interesie
    społecznym identyfikuje pisarzy ;-)

  • 4. Data: 2008-01-30 00:30:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 00:16
    (autor szomiz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnoc7g$645$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    > magisterskich.

    czemu gnój? Ta lista jest tajna?

    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    W interesie społecznym jest pozyskiwanie środków na OOP (cokolwiek by to nie
    było, bo mi się kojarzy z Object-oriented programming) przy pomocy
    oszustwa?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-01-30 02:14:07
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Marcin Debowski pisze:

    > Nie czarujmy się - na pewno odpowiedzialność karna.
    > A w ziobroczasach może się okazać, że koleś w dobrze pojętym interesie
    > społecznym identyfikuje pisarzy ;-)

    hehe ale by się zdziwił ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-01-30 07:47:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    >W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 00:16
    > (autor szomiz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fnoc7g$645$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > czemu gnój? Ta lista jest tajna?

    Bo chce gotowca.

    > W interesie społecznym jest pozyskiwanie środków na OOP (cokolwiek by to
    > nie
    > było, bo mi się kojarzy z Object-oriented programming) przy pomocy
    > oszustwa?

    Mialo byc OPP ;-)

  • 7. Data: 2008-01-30 07:52:14
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fnoc7g$645$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    > magisterskich.
    Proszę NIE KARMIĆ TROLLA

  • 8. Data: 2008-01-30 07:57:59
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    hehe, dobre - tez mnie wkurza kombinatorstwo jeśli zrobisz coś takiego dla
    mnie bomba (ale nie rób tego żeby nie było że zachęcam do oszustwa :P),
    tylko lepiej zrób tak żeby przelał kasę bezpośrednio na OOP czy jakiś dom
    dziecka i niech prześle kasę tytułem "na biedne dzieci " ewentualnie z
    jakimś dopiskiem (np swoim imieniem) , pozostałe dane osobowe już są bez
    znaczenia, chociaż może to być tez nazwisko dyrektora danej placówki -
    przelew dojdzie jak nr rachunku jest prawidłowy. A kiedy napisze ze
    przelał - to mu napisz gdzie naprawde poszła kasa i z kim ma się
    skontaktować jeśli chce ją odzyskać - jak na mój gust to już będzie dużo
    czystsze załatwienie sprawy niz przelewanie za pośrednictwem swojego konta.
    pozdrawiam
    axell

  • 9. Data: 2008-01-30 12:02:13
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    podaj numer konta komisariatu policji i popros o tytul przelewu w stylu
    "zaliczka za prace magisterska" :)

  • 10. Data: 2008-01-30 12:04:26
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

> [...]
    >
    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    Pojdz na policje i umow sie z nimi na prowokacje. Pod nadzorem policji
    doprowadz do nawiazania umowy z "leniuszkiem", a wyeilminujesz ze
    spolecznosci akademickiej przynajmniej jednego nieuczciwego. Przez takich
    jak on wielu innych ludzi z "mgr" slyszy wszedzie opinie, ze "nie tytul
    swiadczy o umiejetnosciach"...

    Pozdrawiam,

    Andrzej