  • 1. Data: 2003-02-13 19:04:53
    Temat: ciagi
    Od: The.Count <t...@g...nospam.pl>

    Witam,
    Jesli mam dane ze ciagi an i bn sa zbiezne to czy ciag cn=an+bn tez
    jest zbierzny?? Jesli tak to czy twierdznie odwrotne tez jest
    prawdziwe??
    --
    pzdr Marcin

  • 2. Data: 2003-02-14 06:04:42
    Temat: Re: ciagi
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-02-14 07:26:08
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Jesli mam dane ze ciagi an i bn sa zbiezne to czy ciag cn=an+bn tez
    > jest zbierzny??

    Tak :-)

    > Jesli tak to czy twierdznie odwrotne tez jest
    > prawdziwe??

    Nie :)

  • 4. Data: 2003-02-14 08:40:35
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Darek <d...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > Tak :-)

    Skądże! Zauważ, że ciągi a i b sa zbie_ż_ne, a pytanie jest, czy
    c jest zbie_rz_ny (od: brać?)
    Moim zdaniem nie

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 5. Data: 2003-02-14 08:54:11
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Tak :-)

    Skądże! Zauważ, że ciągi a i b sa zbie_ż_ne, a pytanie jest, czy
    c jest zbie_rz_ny (od: brać?)
    Moim zdaniem nie

    :))))). Kurde masz rację :))))))))

  • 6. Data: 2003-02-14 09:01:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Skądże! Zauważ, że ciągi a i b sa zbie_ż_ne, a pytanie jest, czy
    : c jest zbie_rz_ny (od: brać?)
    : Moim zdaniem nie
    :
    : :))))). Kurde masz rację :))))))))

    a ja myślę, że nie:

    skoro cn jest biorący, to co stoi na przeszkodzie aby wziął ku sobie an i
    bn.
    czyli odpowiedź tak, nawet na pytanie o zbierzność

  • 7. Data: 2003-02-14 11:23:07
    Temat: Re: ciagi NTG
    Od: "Piotr Wojcicki" <g...@w...net>

    > a ja myślę, że nie:
    >
    > skoro cn jest biorący, to co stoi na przeszkodzie aby wziął ku sobie an i
    > bn.
    > czyli odpowiedź tak, nawet na pytanie o zbierzność

    Nie wiem co znaczy bioracy, ale jesli ciag mozna rozlozyc na sume ciagow, to
    granica tego ciagu jest
    suma tych granic tych ciagow.

  • 8. Data: 2003-02-14 11:31:32
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie wiem co znaczy bioracy,

    biorący to zaki który jest zbierzny :-)
    ^^

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2003-02-14 11:31:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-02-14 11:47:21
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > ja już nie moge, pojęcia nie mam o czym rozmawiamy :-))))))))

    Nie możesz :-o, to ile masz lat? :)))
    Ale masz racje wymieszanie matematyki ortografii z pochodzeniem słów
    to nie najlepszy temat na dyskusje :))))

    Pozdrawiam

    Darek