  • 1. Data: 2010-05-16 12:40:16
    Temat: burdel w ZUS
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,7885849,Z
    US_wzywa_zywych_i_umarlych.html

    "
    Ryszard G. już trzeci raz dostaje pisma, w których szczeciński ZUS wytyka mu
    m.in. brak raportów imiennych za zgłoszonych ubezpieczonych.

    - Ale mąż nie żyje od 2004 r. Myślałam, że ZUS o tym wie, skoro wypłacił po
    śmierci zasiłek pogrzebowy na pochówek oraz płaci rentę rodzinną - mówi żona
    G.

    "

    Sadze, ze takie bledy to wierzcholek gory lodowej.

    Icek

  • 2. Data: 2010-05-16 16:27:32
    Temat: Re: burdel w ZUS
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-16 14:40, Icek pisze:
    > - Ale m?? nie ?yje od 2004 r. My?la?am, ?e ZUS o tym wie, skoro wyp?aci? po
    > ?mierci zasi?ek pogrzebowy na poch?wek oraz p?aci rent? rodzinn? - m?wi ?ona

    Ustaw klienta, bo śmiecisz krzaczkami. To chwila roboty:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-05-16 16:47:15
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Ustaw klienta, bo śmiecisz krzaczkami. To chwila roboty:
    > http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    Jak narazie to ty śmiecisz. Jego post wyswietla się prawidłowo, natomiast
    twój cyytat już nie.

    Jingiel

  • 4. Data: 2010-05-16 17:03:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup

    > Jak narazie to ty śmiecisz. Jego post wyswietla się prawidłowo, natomiast twój
    > cyytat już nie.

    Co z tego, że wyświetla się poprawnie, skoro łamie netykietę?
    Po to wiadomości wysyła się w iso-8859-2 lub UTF-8, aby inne programy potrafiły
    odczytać wysyłany syf z OE/WM/WLM.

  • 5. Data: 2010-05-16 17:28:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 14:40:16 +0200, Icek napisał(a):

    > Sadze, ze takie bledy to wierzcholek gory lodowej.

    Na jakiej podstawie? Pojedyncza pomyłka a ty wynajdujesz tu jakieś cuda.

    Henry

  • 6. Data: 2010-05-16 19:48:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jingiel wrote:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsp6dn$4u4$1@news.onet.pl...

    > Jak narazie to ty śmiecisz. Jego post wyswietla się prawidłowo,
    > natomiast twój cyytat już nie.

    Nie śmieci. To pierwotny post był zaśmiecony.

  • 7. Data: 2010-05-16 22:25:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-16 14:40, Icek pisze:

    > - Ale mąż nie żyje od 2004 r. Myślałam, że ZUS o tym wie, skoro wypłacił po
    > śmierci zasiłek pogrzebowy na pochówek oraz płaci rentę rodzinną - mówi żona

    Podobno ZUS wypłaca zasiłek pogrzebowy po dostarczeniu rachunków za pogrzeb.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-05-17 07:37:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Na jakiej podstawie? Pojedyncza pomyłka a ty wynajdujesz tu jakieś cuda.
    >
    > Henry

    po to podalem link dla ciekawskich. 10 tys przypadkow to juz masowka

    Icek

  • 9. Data: 2010-05-17 08:26:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-16 18:47, Jingiel pisze:

    > Jak narazie to ty śmiecisz. Jego post wyswietla się prawidłowo,
    > natomiast twój cyytat już nie.

    Tobie. Bo Ty masz skopany czytnik, który przypadkowo dobrze wyświetla
    własne produkcje. To tak jakbyś mówił, że wtyczka z trzema bolcami
    pasuje do twojego gniazdka więc jest OK. Tylko, że obydwa są skopane...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-05-17 14:01:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 14:40:16 +0200, Icek napisał(a):

    > Sadze, ze takie bledy to wierzcholek gory lodowej.

    W ciągu ostatniego półrocza zdarzyło mi się zajmować programem Płatnik w
    kilku firmach, z którymi wcześniej nie miałem styczności - instalacje
    certyfikatów, aktualizacje programu itp. Jedna z tych firm to była dość
    duża - 1500 zatrudnionych. Przy okazji mogłem zobaczyć jak wyglądają dane
    pracowników i dokumenty wysyłane do ZUS. Jeden wielki horror. Przy takim
    podejściu pracodawców ZUS nie jest w stanie zrobić nic.