  • 21. Data: 2006-12-15 14:04:29
    Temat: Re: brak meldunku a dowód osobisty
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:49b1.000000eb.45829f0b@newsgate.onet.pl...

    > Wdzięczny byłbym za linka.

    No bez jaj. Lenistwa nie toleruje

    www.google.pl

  • 22. Data: 2006-12-15 14:15:03
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "d852" napisał w wiadomości
    > Dokładnie. A z tego co znam pewne ogólne założenie, że to winę należy
    > udowodnić
    > winnemu, a nie winny ma udowadniać swoją niewinność, to chyba Państwo
    > musiałoby
    > mi udowodnić, że gdzieś przebywałem dłużej niż trzy doby a nie na odwrót.

    Tyle, że to "ogólne założenie" jak je nazywasz jest zasadą prawa karnego a
    nie administracyjnego.

    --
    p09v

  • 23. Data: 2006-12-15 15:01:43
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > Tyle, że to "ogólne założenie" jak je nazywasz jest zasadą prawa karnego a
    > nie administracyjnego.

    No nazywam tak jak umiem ;) Nie jestem prawnikiem.
    Czy to znaczy, że ta zasada w prawie administracyjnym nie funkcjonuje ?

  • 24. Data: 2006-12-15 20:02:12
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "d852" napisał
    > No nazywam tak jak umiem ;) Nie jestem prawnikiem.
    > Czy to znaczy, że ta zasada w prawie administracyjnym nie funkcjonuje ?

    Nie, tak samo jak i w pewnych przypadkach w prawie cywilnym (np.
    odpowiedzialność na zasadzie ryzyka, kiedy to odpowiadasz nawet jeżeli nie
    ponosisz winy)

    --
    p09v

  • 25. Data: 2006-12-15 22:08:24
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    p09v napisał(a):
    > Tyle, że to "ogólne założenie" jak je nazywasz jest zasadą prawa karnego a
    > nie administracyjnego.

    A jak będzie rozważana odpowiedzialność za wykroczenie to niby jakie
    prawo będzie stosowane?

    KG