  • 1. Data: 2006-12-15 16:38:28
    Temat: Re: jak zmusic poczte do pewnego zastrzezenia?
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    szerszen napisał(a):
    > witam serdecznie
    >
    > jest maly problem z kluczykiem do skrzynki
    >
    > jest osoba, byly maz od lat nie mieszkajacy pod danym adresem i
    > wymeldowany, natomiast najprawdopodobniej poslugujacy sie, lub
    > posiadajacy dowod osobisty na stary adres, na ten adres przychodzi na
    > niego korespondencja, zus, us, czasem jakies awiza, istnieje pewne
    > podejzenie, o wysokiej prawdopodobnosci, ze posiada klucz do skrzynki,
    > np zaginelo 11 z 12 powiadomien o rozprawie sadowej dotyczacej sprawy o
    > zakonczenie placenia alimentow

    itp.

    rzecz nie w meldunku, tylko w tym, z kim poczta ma umowe o skrytke.
    Jesli tylko z Toba, to tylko Ty mozesz odbierac korespondencje ze
    skrytki, ewe. dorabiac kluczyk. Jesli na umowie jest jeszcze ktos, to
    trzeba aneksem do umowy ja zmienic, abys strona umowy byl tylko TY.

    Przeczytaj umowe o najem skrytki, a potem napisz skarge do dyrektora
    urzedu pocztowego w tej sprawie, podnoszac wlasciwe argumenty (nie
    wiem co jest w tej umowie). I to wszystko.

    Mozesz tez pisemnie zazadac informacji - w zwiazku z podejrzeniem
    popelnienia przestepstwa - kto i kiedy dorabial kluczyk do tej
    skrytki. Jesli maja odnotowane, ze osoba nieuprawniona, zawiadom
    prokurature.

    I nie zalatwiaj niczego na gebe z panienka z okienka, tylko pisemnie,
    poleconym z dyrektorem urzedu.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 2. Data: 2006-12-15 17:15:12
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 17:38:28 +0100, Bungo napisał(a):
    > rzecz nie w meldunku, tylko w tym, z kim poczta ma umowe o skrytke.
    ja zrozumiałem , że chodzi o skrzynkę a nie o skrytkę a to zasadnicza
    różnica skrytka to umowa, skrzynka w bloku to sprawa zamieszkania i
    ewentualnego zameldowania

    akala

  • 3. Data: 2006-12-16 14:58:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > ja zrozumiałem , że chodzi o skrzynkę a nie o skrytkę a to zasadnicza

    doladnie, chodzi o zwykla skrzynke na listy w bloku mieszkalnym, takze nie
    ma tu zadnej umowy