  • 11. Data: 2006-12-14 01:42:02
    Temat: Re: brak meldunku a dowód osobisty
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4552.00000101.45802909@newsgate.onet.pl...

    > A na czym opierasz takie rewelacje ?
    > Z tego co się orientuje nie ma obowiązku meldunku w naszym kraju.

    czyli w ogóle sie nie orientujesz.

  • 12. Data: 2006-12-14 01:43:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek arkadoo" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    >Zakładamy, że nie przebywam dłużej niż 3 dni pod tym samym
    >adresem, ba jako bezdomny w ogóle nie przebywam pod jakimkolwiek
    >adresem.

    to dostaniesz dowód bez adresu

  • 13. Data: 2006-12-14 01:44:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "castrol" <j...@w...wp.pl> wrote in message

    > Moze miec status bezdomnego.

    tylko wtedy kiedy jest bezdomnym, a nie wtedy kiedy właściciel mieszkania,
    które wynajmuje "nie chce sie zgodzić" na zameldowanie, tudzież nie
    zamelduje się w nowym mieszkaniu bo straciłby stare po babci.

  • 14. Data: 2006-12-14 02:34:05
    Od: o...@o...pl

    > ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych:
    >
    > Art. 10. 1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym
    > samym adresem dłużej niż trzy doby, jest obowiązana zameldować
    > się na pobyt stały lub czasowy najpóźniej przed upływem czwartej
    > doby, licząc od dnia przybycia.

    A jak jadę na tydzień do panny mieszkającej w innym mieście to musze się tam
    zameldować? Jeśli robię to co dwa tygodnie, to mam się meldować na tydzień
    a potem wymeldować i tak w kółko?

    Pozdrawiam.
    olek

  • 15. Data: 2006-12-14 03:04:50
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <o...@o...pl> wrote in message news:elqd0p$5c6$1@news.interia.pl...

> [...]
    > tam
    > zameldować? Jeśli robię to co dwa tygodnie, to mam się meldować na tydzień

    Nie.

    Art. 19.
    Osoba przebywająca w określonej miejscowości w celach
    turystycznowypoczynkowych
    poza zakładami określonymi w art. 18 jest zwolniona z obowiązku
    zameldowania się, jeżeli jej pobyt w tej miejscowości nie przekracza 30 dni.

  • 16. Data: 2006-12-14 13:17:28
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > Zakładamy, że nie przebywam dłużej niż 3 dni pod tym samym
    > adresem, ba jako bezdomny w ogóle nie przebywam pod jakimkolwiek
    > adresem.

    Dokładnie. A z tego co znam pewne ogólne założenie, że to winę należy udowodnić
    winnemu, a nie winny ma udowadniać swoją niewinność, to chyba Państwo musiałoby
    mi udowodnić, że gdzieś przebywałem dłużej niż trzy doby a nie na odwrót.

  • 17. Data: 2006-12-14 13:23:54
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > tylko wtedy kiedy jest bezdomnym, a nie wtedy kiedy właściciel mieszkania,
    > które wynajmuje "nie chce sie zgodzić" na zameldowanie, tudzież nie
    > zamelduje się w nowym mieszkaniu bo straciłby stare po babci.

    A jak niby zamierzasz odróżnić te dwie sytuacje ?
    Pisz o przepisach. Twoje poglądy moralne średnio mnie interesują. Dzięki.

  • 18. Data: 2006-12-14 15:32:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A jak niby zamierzasz odróżnić te dwie sytuacje ?

    odróżni to policja, która ewentualnie popyta sąsiadów kto tu mieszka i jak
    długo.

    > Pisz o przepisach. Twoje poglądy moralne średnio mnie interesują. Dzięki.

    Co ci mam pisać. Przekleić ustawe o meldunku?

  • 19. Data: 2006-12-15 13:11:40
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > odróżni to policja, która ewentualnie popyta sąsiadów kto tu mieszka i jak
    > długo.

    Ta jasne.

    > Co ci mam pisać. Przekleić ustawe o meldunku?

    Wdzięczny byłbym za linka.

    Ktoś tu napisał, że to ustawa z 70-go któregoś roku.
    IMHO to też o czymś świadczy.

    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2006-12-15 13:11:47
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > odróżni to policja, która ewentualnie popyta sąsiadów kto tu mieszka i jak
    > długo.

    Ta jasne.