  • 1. Data: 2005-03-17 18:42:07
    Temat: brak jednej wyplaty w 2004r
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    sprawa chyba klasyczna - zmiana sposobu placenia, ale niewiem co z nia
    zrobic...
    byla sobie umowa-zlecenie w ktorej bylo napisane:

    "...naleznosc za wykonywana usluge bedzie wplacana przez Zleceniodawce
    na podstawie rachunku w miesiacu nastepnym po wykonaniu uslugi przelewem..."

    rachunek byl wystawiany 1-go i kasa docierala w okolicy polowy
    miesiaca... - powiedzmy ze ok
    2004.04 zmienila sie umowa na

    "...naleznosc za wykonywana usluge bedzie wplacana przez Zleceniodawce
    za przepracowany miesiac przelewem... "

    pomijajac juz tu fakt, ze to wyglada jak umowa o prace a nie zlecenie
    (bo w zasadzie to byla praca...) - to od kwietnia pieniazki zaczely
    wplywac pod koniec miesiaca.
    teraz zerwalismy wspolprace i potrzebuje "wyszczegolnienie miesieczne
    okreslanace okres zatrudnienia i kwoty brutto stanowiacej podstawe
    skladki zus i fundusz pracy". I tutaj mi wyszla pewna niescislosc,
    ktorej wczesniej nie zauwazylem
    dostalem kase 2004-04-14 na podstawie rachunku wystawionego 2004-04-01
    (wg starej umowy, czyli to pieniazki za miesiac poprzedni, za 2004-03)
    a nastepny przelew byl dopiero 2004-05-27 wg nowej umowy, czyli " za
    przepracowany miesiac". A gdzie kasa za kwiecien ? Oczywiscie ciaglosc
    "wykonywania uslugi" byla, nie bylo miesiaca przerwy...

    /Czy po takim okresie, zwlaszcza ze umowa zostala rozwiazana, mam szanse
    domagac sie tej zaleglej jednej wyplaty ? jest tu tez moj blad - bo
    chyba powinienem wystawic rachunek jeszcze jeden, za 2004-04 ale na
    poczatku kwietnia 2004 ksiegowa wprowadzila mnie w blad mowiac ze od
    teraz zadne rachunki nie sa potrzebne (bo nic o nich niema w umowie)i
    kasa sama bedzie na konto trafiala./

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2005-03-17 18:49:57
    Temat: Re: brak jednej wyplaty w 2004r
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    BartekK napisał(a):
> [...]
    > poczatku kwietnia 2004 ksiegowa wprowadzila mnie w blad mowiac ze od
    > teraz zadne rachunki nie sa potrzebne (bo nic o nich niema w umowie)i

    no i oczywiste pytanie, ktorego nie zadalem:
    - czy jesli teraz (prawie po roku) wystawie ten "zalegly" rachunek, to
    (na podstawie umowy?) beda musieli mi go zaplacic ?

  • 3. Data: 2005-03-17 18:58:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > - czy jesli teraz (prawie po roku) wystawie ten "zalegly" rachunek, to
    > (na podstawie umowy?) beda musieli mi go zaplacic ?

    Generalnie nie przedawnilo sie, bo pewnie o to ci chodzi.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-18 08:50:59
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    BartekK napisał(a):
> [...]
    > przepracowany miesiac". A gdzie kasa za kwiecien ? Oczywiscie ciaglosc
    > "wykonywania uslugi" byla, nie bylo miesiaca przerwy...

    niewiem, moze ja jestem jakis ciezki umyslowo, ale jak wam to wyglada-
    mam racje czy nie? bo gdy zasygnalizowalem fakt braku tej jednej wyplaty
    - wyslano mnie "na drzewo"..., bo wszystko jest zgodnie z umowa...

  • 5. Data: 2005-03-18 10:03:08
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2005 09:50:59 +0100, BartekK napisał(a):

    > niewiem, moze ja jestem jakis ciezki umyslowo, ale jak wam to wyglada-
    > mam racje czy nie? bo gdy zasygnalizowalem fakt braku tej jednej wyplaty
    > - wyslano mnie "na drzewo"..., bo wszystko jest zgodnie z umowa...

    A skąd my mamy wiedzieć co jest w tej umowie ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2005-03-18 10:14:25
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    Mieczysław napisał(a):
    > A skąd my mamy wiedzieć co jest w tej umowie ?

    poniewaz zacytowalem ta umowe, a przynajmniej ten fragment ktory dotyczy
    platnosci (jak i kiedy)...

  • 7. Data: 2005-03-21 19:58:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Mar 2005 19:42:07 +0100, BartekK <s...@h...art.pl> wrote:

    >"...naleznosc za wykonywana usluge bedzie wplacana przez Zleceniodawce
    >za przepracowany miesiac przelewem... "
    za *przepracowany*.

> [...]
    > (wg starej umowy, czyli to pieniazki za miesiac poprzedni, za 2004-03)
    >a nastepny przelew byl dopiero 2004-05-27 wg nowej umowy, czyli " za
    W maju, za *przepracowany* miesiac czyli za kwiecien, bo maj jeszcze
    nie byl *przepracowany*.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum