  • 1. Data: 2005-03-17 18:21:16
    Temat: Wolny rynek i ograniczenia
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Witam
    Czy to, ze allegro zabrania wystawiania na stronie glownej np.
    oprogramowania, ksiazek itp. nie podpada pod zaden paragraf? Dla mnie to
    jest nielogiczne... Chyba ze allegro moze robic co im sie zywnie podoba w
    tej kwestii?

    --
    Kuba

  • 2. Data: 2005-03-17 18:24:50
    Temat: Re: Wolny rynek i ograniczenia
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest nielogiczne... Chyba ze allegro moze robic co im sie zywnie podoba w

    Popatrzmy z innej strony: Czy można nakazać prywatnej spółce umieszczanie
    na swojej głównej stronie linków do aukcji, jeśli ona tego sobie nie życzy?

    Pozdrawiam!
    L.

  • 3. Data: 2005-03-17 18:42:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Liwiusz napisał(a):
    > Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Popatrzmy z innej strony: Czy można nakazać prywatnej spółce umieszczanie
    > na swojej głównej stronie linków do aukcji, jeśli ona tego sobie nie życzy?

    Albo jeszcze z trzeciej:
    czy mozna zabronic komisowi o nazwie "Handel meblami, komputerami,
    samochodami, sprzetem rtv, antykami i telefonami", nieprzyjmowania do
    komisu oprogramowania i ksiazek?

    Wiadomo ze nie mozna.

    A Allegro nie pozwala na handel oprogramowaniem i ksiazkami zeby sie nie
    narazac na procesy i odszkodowania dla pokrzywzonych na tym procederze.
    Po prostu Allegro nie majac mozliwosci kontroli co tak na prawde jest
    sprzedawane, zrezygnowalo zupelnie z handlu podejrzanymi towarami.

  • 4. Data: 2005-03-17 21:33:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 19:21:16 +0100, Kubaz naskrobał(a):

    to jest właśnie wolny rynek chłopie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-03-17 22:48:05
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 17/03/2005 19:42, Tomasz Pyra wrote :

> [...]
    > Po prostu Allegro nie majac mozliwosci kontroli co tak na prawde jest
    > sprzedawane, zrezygnowalo zupelnie z handlu podejrzanymi towarami.

    Ciśnie się tylko na usta pytanie, jakim cudem książka stała się w
    oczach Allegro podejrzanym towarem?

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 6. Data: 2005-03-17 23:35:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Ciśnie się tylko na usta pytanie, jakim cudem książka stała się w oczach
    > Allegro podejrzanym towarem?

    założe się, że chodzi o e-book.

  • 7. Data: 2005-03-19 00:01:52
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    > założe się, że chodzi o e-book.

    Otoz nie! Chodzi o normalne, drukowane ksiazki i czasopisma!
    Co wiecej - zakaz jest tylko na stronie glownej, wiec argument o "procesach"
    jest do niczego, dla mnie to calkowicie bezsensowny krok ze strony allegro -
    stracili jakis tam zysk (umieszczenie 1 aukcji na stornie glownej - 100 zl)
    a nic przez to nie zyskali

    --
    Kuba

  • 8. Data: 2005-03-19 00:50:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kubaz wrote:

    > Otoz nie! Chodzi o normalne, drukowane ksiazki i czasopisma!

    No cóż w naszej kochanej Polsce. Książki też się podrabia.
    Allegro broni się w ten sposób, żeby przez jego serwis nie odchodziła
    sprzedaż książek wydawców którzy nie mają praw do pozycji.

  • 9. Data: 2005-03-19 15:01:14
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    > No cóż w naszej kochanej Polsce. Książki też się podrabia.
    > Allegro broni się w ten sposób, żeby przez jego serwis nie odchodziła
    > sprzedaż książek wydawców którzy nie mają praw do pozycji.

    Ale zakaz jest tylko na wystawianie aukcji na strone glowna, normalnie mozna
    sprzedawac wiec kto podrabia ten bedzie dalej podrabiac...

    --
    Kuba

  • 10. Data: 2005-03-19 15:02:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kubaz wrote:

    > Ale zakaz jest tylko na wystawianie aukcji na strone glowna, normalnie mozna
    > sprzedawac wiec kto podrabia ten bedzie dalej podrabiac...

    No to nie wiem.
    Może allegro nie chce, żeby "badziewie" się na pierwszej stronie
    reklamowało :)