  • 31. Data: 2004-01-07 21:16:33
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > popelniajacej
    > powie
    >
    > a znajdziesz swiadka, ktory to potwierdzi?

    Owszem - pozostałych kontrolerów biorących udział w zajsciu. Potwierdzą tez
    ze groziłes mi morderstwem i naruszyles moja nietykalnosc cielesną
    szturchając mnie w kierunku wyjscia. A jak kontrolerów bedzie malo to
    potwierdzi to wszystko kierowca / motorniczy ktory widzial zajscie w
    lusterku i slyszal wyzwiska :-)
    Starczy?

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2004-01-07 21:19:18
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    xmarcel wrote:
    > a znajdziesz swiadka, ktory to potwierdzi?

    drugi kanar
    ten gatunek rzadko (o ile) występuje pojedyńczo :)

    KG

  • 33. Data: 2004-01-07 21:21:04
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > drugi kanar

    dalo by sie podwazyc zeznania drugiego kontrolera :
    zregoly dzilaja we dwoch lub trzech, wchodza roznymi dzwiami, kontroluja w
    roznych czesciach pojazdu (w ktorym na ogol jest dosyc glosno), zbiegaja sie
    do kupy juz po "bezprawnym pozbawieniu wolnosci" - wiec jak moga byc pewni,
    kto kilka metrow dalej to powiedzial??

    pozdro

  • 34. Data: 2004-01-07 21:21:19
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > No przepraszam bardzo ale wydawało mi się ze w cywilizowanych komunikacjach
    > kolektura przybija date sprzedazy biletu.

    cywilizowanych mówisz...
    no nie wiem, sam kiedyś kupowałem bilet już po kontroli, więc moja
    cywilizowana nie jest (a raczej nie była) :)

    KG

  • 35. Data: 2004-01-07 21:23:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > drugi kanar
    > ten gatunek rzadko (o ile) występuje pojedyńczo :)

    Bardzo sporadycznie zdarza mi sie dzialac samemu ale wowczas jak ognia
    unikam wszelkiego dymu - wlasnie dlatego ze jestem sam :-)

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-01-07 21:24:05
    Temat: Odp: brak biletu
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bthsqc$qj0$...@i...gazeta.pl...

    > drugi kanar
    > ten gatunek rzadko (o ile) występuje pojedyńczo :)
    >
    > KG

    i nie wyginie...

    Niestety materialne posiadanie uprawnienia (to do tego ze ktos zostawil
    bilet w domu)
    nie jest rownowazne z wymogiem w regulaminie przewozow, by ten bilet miec
    przy sobie.
    I nie spotkalem sie z tym, by post factum honorowali to uprawnienie i
    anulowali kare.
    Szczegolnie na PKP.

    pozdrawiam
    mdr

  • 37. Data: 2004-01-07 21:29:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    sie
    > do kupy juz po "bezprawnym pozbawieniu wolnosci" - wiec jak moga byc

    Nooo bardzo jestem ciekaw jak udowodnisz gdzie znajdowali sie pozostali
    kontrolerzy w danej chwili....

    pdr
    Olo

  • 38. Data: 2004-01-07 21:30:32
    Od: "wiciu" <w...@h...pl>

    Myśle że takich jak Twoja dziewczyna to znalazłoby się setki i gdyby takie
    MPK musiało się z nimi urzerać to nie wiem jakby to wyglądało. Liczą się
    fakty - nie masz ważnego biletu to bulisz i proste. To Ty masz się pilnować
    a nie oni dyskutować i spekulować z Toba. Na drugi raz już ani Twoja
    dziewczyna ani Ty nie pomylicie się. Sam kiedyś zapomniałem skasować ale to
    była tylko moja wina, a przecież nieświadomie zapomniałem!!

  • 39. Data: 2004-01-07 21:37:20
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > i nie wyginie...

    A chcialbys tego?

> [...]
    > przy sobie.
    > I nie spotkalem sie z tym, by post factum honorowali to uprawnienie i

    Hmmm to dosc ciekawa opinia bo w znanych mi komunikacjach, w ktorych jestem
    badz bylem kontrolerem (KZK GOP Katowice, MZK Tychy, MZK Bielsko B., ZKM
    Zawiercie i PKM Jaworzno) jest to praktyka powszechna i codzienna (o ile
    oczywiscie bilet zakupiono przed kontrolą).

    pdr
    Olo

  • 40. Data: 2004-01-07 21:41:03
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Nooo bardzo jestem ciekaw jak udowodnisz gdzie znajdowali sie pozostali
    > kontrolerzy w danej chwili....

    inni pasazerowie.

    itd. itp. moglibysmy jeszcze dlugo ciagnac ten watek. dla mnie juz EOT
    no ale pokazales ciekawa rzecz : kanar, aby ukarac winnego czegos, co
    nieniest nawet wykroczeniem, jest gotow popelnic prawie zbrodnie - falszywe
    zeznania

    jaki to paragraf? kto przypomni?
    ;))))))

    pozdro