  • 41. Data: 2004-01-07 21:44:20
    Temat: Re: brak biletu
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:

    >>i nie wyginie...
    > A chcialbys tego?

    tak :)

    KG

  • 42. Data: 2004-01-07 21:45:03
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    news:bthu9l$spf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > i nie wyginie...
    >
    > A chcialbys tego?

    ja jednak uwazam, ze kanar wykonuje poprzebna dla spoleczenstwa prace.
    tylko sposob wielokrotnie wola o pomste do nieba.
    ja kanarow i izby wytrzezwien biore do jednego wora - jak najbardziej
    potrzebni, ale trzeba ich ucywilizowac

    pozdro

  • 43. Data: 2004-01-07 21:56:29
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > inni pasazerowie.

    Taaaak oczywiscie wszyscy pasazerowie tlumnie pojda do sadu
    zeznawac....mhm...

    pdr
    Olo

  • 44. Data: 2004-01-07 21:57:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > tylko sposob wielokrotnie wola o pomste do nieba.
    > ja kanarow i izby wytrzezwien biore do jednego wora - jak najbardziej

    Moze wiec wskazesz co tak Cie razi w sposobie przeprowadzania kontroli
    biletowych?

    pdr
    Olo

  • 45. Data: 2004-01-07 21:59:21
    Temat: Odp: brak biletu
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bthu9l$spf$...@n...news.tpi.pl...

    > A chcialbys tego?

    Nie odpowiem, choc nie jest to grozba karalna...:)

    > Hmmm to dosc ciekawa opinia bo w znanych mi komunikacjach, w ktorych
    jestem
    > badz bylem kontrolerem (KZK GOP Katowice, MZK Tychy, MZK Bielsko B., ZKM
    > Zawiercie i PKM Jaworzno) jest to praktyka powszechna i codzienna (o ile
    > oczywiscie bilet zakupiono przed kontrolą).

    tych rejonow nie znam .

    pozdrawiam
    mdr

  • 46. Data: 2004-01-07 22:14:42
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Taaaak oczywiscie wszyscy pasazerowie tlumnie pojda do sadu
    > zeznawac....mhm...

    wystarczy dwoch, trzech moich kolegow, ktorzy jechali tym autobusem

    dlaczego nie odpowiedziales na moj zarzut z drugiej czesci posta?

    pozdro

  • 47. Data: 2004-01-07 22:23:25
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Moze wiec wskazesz co tak Cie razi w sposobie przeprowadzania kontroli
    > biletowych?

    czesto kontroler niezna niuansow regulaminu.
    czesto karza emerytow, ktorzy akurat zapomnieli legitymacji, jednoczesnie
    omijajac szerokim lukiem grupke przeklinajacych, lysych dresiarzy.
    bywa ze sa aroganccy, a wrecz niegrzeczni
    a przedewszystkim niepodoba mi sie system ich wynagradzania, co powoduje, ze
    zdarzaja sie naduzycia regulaminu

    pozdro

  • 48. Data: 2004-01-07 22:43:24
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > wystarczy dwoch, trzech moich kolegow, ktorzy jechali tym autobusem

    Mhm i predzej sad uwierzy grupce gapowiczow niz kilku kontrolerom +
    prowadzacemu pojazd. Taaaaak oczywiscie, a swistak siedzi...

    > dlaczego nie odpowiedziales na moj zarzut z drugiej czesci posta?

    Ktory mianowicie?

    pdr
    Olo

  • 49. Data: 2004-01-07 22:45:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > czesto kontroler niezna niuansow regulaminu.

    Nie spotkalem sie. Znam Taryfe na wyrywki.

    > czesto karza emerytow, ktorzy akurat zapomnieli legitymacji, jednoczesnie
    > omijajac szerokim lukiem grupke przeklinajacych, lysych dresiarzy.

    Kontroler jest tylko człowiekiem. Ty bedac kontrolerem podszedłbys do takiej
    ekipy ryzykując ze flaszka od jabola wyląduje na Twojej głowie?
    Jednoczesnie fakt, ze nieraz nie sposob wyegzekwowac oplaty dodatkowej od
    jednego czy drugiego pasazera nie powoduje ze nalezy automatycznie puszczac
    wszystkich "w imie sprawiedliwosci"...

    > bywa ze sa aroganccy, a wrecz niegrzeczni

    Nie spotkalem sie.

    > a przedewszystkim niepodoba mi sie system ich wynagradzania, co powoduje,
    ze
    > zdarzaja sie naduzycia regulaminu

    A co Ci sie w nim konkretnie nie podoba?

    pdr
    Olo

  • 50. Data: 2004-01-07 22:48:14
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Mhm i predzej sad uwierzy grupce gapowiczow

    a kto powiedzial, ze oni tez byli gapowiczami??

    >niz kilku kontrolerom +
    > prowadzacemu pojazd.

    chyba nikt nie uwierzy kierowcy, ze slyszal rozmowe gdzies w srodku

    > Ktory mianowicie?

    o ten
    "no ale pokazales ciekawa rzecz : kanar, aby ukarac winnego czegos, co
    nieniest nawet wykroczeniem, jest gotow popelnic prawie zbrodnie - falszywe
    zeznania"

    pozdro