  • 1. Data: 2004-01-07 17:17:43
    Temat: 3 lata w wiezieniu za nic :(, moze ktos pomoc ?
    Od: "Keichii Morisato" <k...@i...pl>

    nie wiem jak dokladnie sprecyzowac pytanie, ale to jakos tak: odszkodowanie
    tytułem uniewinnienia z aresztu karnego. Wie moze ktos gdzie na ten temat
    zdobyc informacje w necie, albo jezeli ktos moze napisac co i jak.

    Pozdrawiam
    Leorick

  • 2. Data: 2004-01-07 19:19:31
    Temat: Re: 3 lata w wiezieniu za nic :(, moze ktos pomoc ?
    Od: alex747<a...@o...pl>

> [...]
    ten temat
    > zdobyc informacje w necie, albo jezeli ktos moze napisac co i jak.

    Chodzi o odszkodowanie za niesłuszne tymczasowe aresztowanie?
    Wniosek o odszkodowanie kieruje się do Sądu Okręgoweo Wydział
    Karny. Podstawa prawna jest w kodeksie postępowania karnego art,
    552 i nast.

    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-07 23:15:39
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "alex747" <a...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Wniosek o odszkodowanie kieruje się do Sądu Okręgoweo Wydział
    > Karny. Podstawa prawna jest w kodeksie postępowania karnego art,

    Dodam tylko, ze jezeli adwokat jest sprytny, to bez problemu mozna
    wytargowac odszkodowanie w wysokosci iloczynu sredniej placy w
    Polsce (bodajze 2,2tys.) oraz przesiedzianych miesiecy.

    Przeszukaj tez serwisy informacyjne na przestrzeni ostatnich 2 miesiecy.
    Jakis gosc zaskarzyl Polske do Strasburga za przewleklosc postepowania
    sadowego (siedzial 2 lata) i wygral. Dostal chyba 3 tys. euro.

    (mrk)

  • 4. Data: 2004-01-08 08:34:32
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl> napisał w
    wiadomości news:bti43a$i03$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jakis gosc zaskarzyl Polske do Strasburga za przewleklosc postepowania
    > sadowego (siedzial 2 lata) i wygral. Dostal chyba 3 tys. euro.

    A to się obłowił;)))

    Pozdr
    Lesze

  • 5. Data: 2004-01-08 09:08:58
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@u...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl> napisał w
    > wiadomości news:bti43a$i03$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to się obłowił;)))

    Rotfl :))))))
    średnio po 580 zł/miesiąc :))

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 6. Data: 2004-01-08 10:02:42
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Vicky" <b...@a...pl> napisał:

    > Rotfl :))))))
    > średnio po 580 zł/miesiąc :))

    Wyrok Trybunalu to glownie zwyciestwo moralne. O odszkodowanie
    trzeba walczyc w polskim Sadzie.

    (mrk)