  • 1. Data: 2004-01-07 18:56:58
    Temat: Swiadek w sadzie
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Jak sąd ma powiadomic swiadka, ze ma byc swiadkiem?
    Jak to jest prawnie (i teoretycznie) a praktycznie?
    Moj maz dowiedzial sie wlasnie ze mial byc w listopadzie swiadkiem.
    A teraz grozi mu grzywna czy cos...
    Dla mnie to paranoja..
    TK

  • 2. Data: 2004-01-07 19:18:09
    Temat: Re: Swiadek w sadzie
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    TMK wrote:

    > Jak sąd ma powiadomic swiadka, ze ma byc swiadkiem?

    wezwać go

    > Jak to jest prawnie (i teoretycznie) a praktycznie?

    raczej jw
    wezwanie na piśmie

    > Moj maz dowiedzial sie wlasnie ze mial byc w listopadzie swiadkiem.

    dostał wezwanie?
    mieszka tam, gdzie jest zameldowany?

    > A teraz grozi mu grzywna czy cos...

    jakoś trudno mi uwierzyć...

    KG

  • 3. Data: 2004-01-07 19:32:15
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > jakoś trudno mi uwierzyć...
    >
    > KG

    Wygląda to tak dwie firmy sadza sie o zaplate. W tak zwanym srodowisku
    wiadomo ze jest sprawa. Moj maz slyszal od znajomych ze moze byc swiadkiem.
    Miesiac temu (koniec listopada) przypuszczalnie bylo wezwanie do sadu,bo
    dostalam avizo,ale gdy poszlam na poczte przesylki nie bylo.Pare dni temu
    dzwonek.otwieram i widze policje;)dokladnie jednego.Jak sie okazalo byl to
    dzielnicowy i osobiscie przyniosl wezwanie dla swiadka.
    Na dolaczonej karteczce jast zawiadomienie o nalozonej grzywnie 250 zl za
    niestawienie sie do sadu WE WRZESNIU!!!,mozliwosc odwolania w ciagu 7 dni
    lub w dniu rozprawy.
    Na pewno nie bylo zadnego zawiadomienia....Jak sie odwolywac?

    TMK

  • 4. Data: 2004-01-08 18:04:59
    Od: "sky" <ciufak@_wytnij_sobie_to_neostrada.pl>

    A ja wierzę.

    > Na dolaczonej karteczce jast zawiadomienie o nalozonej grzywnie 250 zl za
    > TMK

    To i tak dostał "mało". Mojemu rodzicielowi przyłożyli 500!
    Na szczęście udało się wyjaśnić sprawę.

    Pozdrawiam,
    Sky