  • 1. Data: 2004-01-07 19:02:18
    Temat: pytanie o oprogramowanie - pomóżcie
    Od: "tikky" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie wiem do kogo skierować moje pytanie - więc kieruję do was Grupowicze.
    Pytałem już w kilku miejscach i nikt nie wie na 100%

    Znalazłem w internecie program Adobe Photoshop 7,0 w cenie 59,95$ na stronie
    http://www.low-price-soft.biz/
    Choć w opisie napisane jest, że program dostarczony bedzie w pełnej wersji,
    ale bez pudełka i instrukcji (OEM), dziwi mnie ta cena gdyż program
    Photoshop do
    tanich nie należy.

    Moje pytanie brzmi: Czy zakupiony na wyżej wymienionej stronie program mogę
    używać legalnie - w Polsce do zastosowań komercyjnych? Czy jest to jakieś
    oszustwo?

    tikky
    --
    t...@p...onet.pl
    gg: 309214

  • 2. Data: 2004-01-07 19:08:29
    Temat: Re: pytanie o oprogramowanie - pomóżcie
    Od: alex747<a...@o...pl>

> [...]
    program mogę
    > używać legalnie - w Polsce do zastosowań komercyjnych? Czy jest to

    Wyślij zapytanie do firmy Adobe.
    Daj znać jak odpowiedzią, bo cena jest niezła :-)

    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info