  • 101. Data: 2004-01-17 00:01:30
    Temat: Re: brak biletu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, kam wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+ > Zgoda, czasy kiedy konduktorzy sprzedawali bilety pamiętam :)
    >+
    >+ a ja nie :)

    Niemożliwe :)
    Hm...
    Pozostaje ci pojechać bez biletu pociągiem IC - też konduktor
    przyjdzie i sprzeda :) (i w odróżnieniu od "lokalnych" AFAIK
    ciągle nie przewiduje się "kary za niezgłoszenie" !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 102. Data: 2004-01-17 08:46:27
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > <dywagacja>
    > Czy na pewno ulga o której mowa wynika z *ustawy* ?
    > <\dywagacja>
    > Tak sobie myślę, że mogą być inne podstawy prawne udzielania
    > ulgi np. na PKP a inne w autobusie KZK.

    Bo są. W KM to ustawa o szkolnictwie wyższym, PKP - ustawa "o ulgach"

    A to tak.

    KG

  • 103. Data: 2004-01-17 12:17:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > <dywagacja>
    > Czy na pewno ulga o której mowa wynika z *ustawy* ?
    > <\dywagacja>

    Tak, ulga studencka zalicza się do ulg tzw. ustawowych.

    pdr
    Olo

  • 104. Data: 2004-01-17 12:25:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Tak, ulga studencka zalicza się do ulg tzw. ustawowych.
    >
    > pdr
    > Olo

    I dlatego w Krakowie studenci placa za ulgowy o 10 gr mniej
    niz "ulgowcy pozaustawowi".

    Boguslaw

  • 105. Data: 2004-01-17 12:45:53
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I dlatego w Krakowie studenci placa za ulgowy o 10 gr mniej
    > niz "ulgowcy pozaustawowi".

    Jest indywidualną kwestią przewoznika na jakim poziomie i dla jakich grup
    pasazerow ustali sobie ulgi tzw. handlowe - jak bedzie mial takie widzimisie
    to moze stwierdzic ze wszystkim poza studentami nalezy sie ulga w wymiarze
    100%. Wówczas wyjdzie na to ze tylko ci "ustawowi" płacą za przejazd.

    pdr
    Olo

  • 106. Data: 2004-01-17 12:52:14
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

> [...]
    > widzimisie to moze stwierdzic ze wszystkim poza studentami nalezy sie ulga
    > w wymiarze 100%. Wówczas wyjdzie na to ze tylko ci "ustawowi" płacą za

    No wlasnie to pisze...
    Do ustawowych naleza jeszcze kombatanci.....

    Boguslaw