  • 41. Data: 2003-11-26 20:54:40
    Temat: Re: blad kasjerki, brak biletu, mandat
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    news:bq32am$k4a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > jest
    >
    > Tylko wersja tylko dla kontrolerow. Sad moze oprzec sie na innych
    dowodach.

    no to prawda .. ale jak narazie to przeciez sprawa jest w firmie
    kontrolerskiej a nie w sadzie

    > j.w.

    Dlatego tez napisalem : szczegolnie wtedy kiedy idzie o wystawienie mandatu
    karnego czy oplaty dodatkowej...

  • 42. Data: 2003-11-27 09:50:06
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-26 14:51, NoMAD wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znizka nalezy sie wlasnie z racji bycia studentem. Przyznaje ja ustawa a
    > dokument typu legitymacja, indeks itp tylko ja poswiadczaja. Oczywiscie
    > powstaje pytanie co w sytuacji gdy mamy status studenta ale nie posiadamy
    > waznej legitymacji (np po 31 pazdziernika nie mamy jeszcze pieczatki).
    > Sklaniam sie w tej syt do uznania ze znizka jednak przysluguje.

    Też tak uważam - jednakże tzw. organa są odmiennego zdania - tzn. fakt
    stwierdzenia jakiejś okoliczności inna drogą, niż przewidziana w
    literalnym zapisie nie jest akceptowany. I bynajmniej nie dotyczy to
    /niestety/ jedynie biletów kolejowych.

    Pzdr: Catbert

  • 43. Data: 2003-11-27 11:40:18
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-25 21:05 Olo Kwasniak napisał(a):

    >No to moze warto się tam wybrac i ich poszukac? ;-)))))

    Albo zbierać od kolegów z akademika, jeśli bilety są na okaziciela!
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 44. Data: 2003-11-27 11:53:29
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

> [...]
    > stwierdzenia jakiejś okoliczności inna drogą, niż przewidziana w
    > literalnym zapisie nie jest akceptowany. I bynajmniej nie dotyczy to

    No wlasnie. I tu caly pies pogrzebany..

  • 45. Data: 2003-11-27 12:24:44
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Albo zbierać od kolegów z akademika, jeśli bilety są na okaziciela!

    Akurat jesli są na okaziciela to nie mogą stanowic tu zadnego dowodu ani
    tymbardziej byc okolicznoscią powodującą anulowanie opłaty. Wlasnie dlatego
    ze mozna je pozbierac po kolegach :-)

    pdr
    Olo