  • 1. Data: 2003-11-23 21:18:11
    Temat: SŁUPY ENERGETYCZNE NA NIERUCHOMOŚCI
    Od: "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl>

    Zakład Energetyczny bez mojej zgody i wiedzy posadowił słupy energetyczne
    śr. napiecia na mojej działce 12 lat temu.
    Od wielu lat proszę o ich usunięcie a oni niezmiennie odpowiedają , że mam
    to zrobić sobie sam.
    Chcę ich podać do sądu za bezumowne korzystanie z terenu i za utrate
    wartości nieruchomości z powodu ich obecności.
    Czy Ktoś spotkał sie z Was z opłatami dzierżawnymi jakie Zakład Energetyczny
    płaci osobom w podobnej jak moja sytuacji?
    Czy widzicie szansę na wygranie procesu i ew. powody porażki ?
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-23 21:32:06
    Temat: Re: SŁUPY ENERGETYCZNE NA NIERUCHOMOŚCI
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zakład Energetyczny bez mojej zgody i wiedzy posadowił słupy energetyczne
    > śr. napiecia na mojej działce 12 lat temu.

    Aby tak było napewno?
    Nie odziedziczyłeś przypadkiem ich lub przejęłeś z gospodarstwem rolnym.
    Sprawdź czy nie było decyzji. Wypis z ewidencji gruntów + mapka itp.

    Dalej co robić to zależy od powyższych ustaleń.

    Pzdr

    Michał

  • 3. Data: 2003-11-23 22:38:09
    Od: "Francik" <s...@p...onet.pl>

    Poczytaj tu : http://ise.pl/info/read.php4?pid=99&cid=all ale nie wygląda
    to wesoło.

    Francik

  • 4. Data: 2003-11-24 14:51:04
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    otóż należy sprawdzić na jakiej podstawie słupy te znalazły się na Twojej
    działce i jakiego rodzaju napięcie jest tą linią przenoszone, przed 12 laty
    powinni mieć Twoją zgodę lub decyzję adm. jeżeli jej niema to możesz
    spokojnie oddać sprawę do sądu (z jakiego rejonu Polski jesteś)