  • 1. Data: 2003-11-23 22:19:26
    Temat: Sąd pracy a delegacje
    Od: "Leszek128" <l...@p...fm>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Mam do was ogromną prośbe o poradę, moja sytuacja wygląda tak: Rozwiązałem
    umowe z pracodawcą z paragrafu 55 (bez wypowiedzenia) ponieważ nie zapłacił
    mi wynagrodzenia za 2 miesiące, z tego rozwiązania należy mi się też 3
    miesięczna odprawa, oficjalnie zarabiałem 800zł na rękę ale nie oficjalnie
    1200zł to już wiem że "lewego" zarobku nie mam szans dostać.Oprócz tego
    pracodawca nie płacił mi delegacji od roku (z przerwami było to około 8
    miesięcy)- część tych delegacji podpisałem na pustych drukach (obiecywał z
    miesiąca na miesiąc że zapłaci) - reszty nie podpisywałem. Jak mam napisać w
    pozwie do sądu pracy o niezapłacone delegacje, czy jeżeli napisze że nie
    dostałem delgacji od roku a pracodawca przedstawi sądowi kilka miesięcy
    moich podpisów pod delegacją poniose jakieś konsekwencje, czy czasem nie
    stane się dla sądu niewiarygodnym.