  • 31. Data: 2024-01-13 01:30:58
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 20:55, Monika Głowacka pisze:

    > PAD się skompromitował na całej linii.
    > Zagranica o tym pisze. Jest politycznie skończony.

    I choćby znalazło się tysiąc kretynów,
    i każdy z nich miałby po stu głupich synów,
    i wszyscy zrobiliby coś tak głupiego,
    że nie da się zrobić nic jeszcze głupszego,
    to przyszedłby Andrzej w pełnej swojej krasie,
    i jasno wykazał nam, że jednak da się.

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2024-01-13 13:02:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 12.01.2024 o 09:15, J.F pisze:
> [...]
    > Polskiej akta sprawy lub wszczyna z urzędu postępowanie o ułaskawienie
    > w każdym wypadku, kiedy Prezydent tak zadecyduje.
    >
    > Moze nie ...
    >

    > Art. 568. Uznając, że szczególnie ważne powody przemawiają za
    > ułaskawieniem, zwłaszcza gdy uzasadnia to krótki okres pozostałej do
    > odbycia kary, sąd wydający opinię oraz Prokurator Generalny mogą
    > wstrzymać wykonanie kary lub zarządzić przerwę w jej wykonaniu do
    > czasu ukończenia postępowania o ułaskawienie.
    >
    > Mogą. Ale czy są jakies szczególnie ważne powody ? :-)

    Czy jak przestępca zostanie ułaskawiony to zacierane są jego
    przewinienia i kasuje się akta?

    --
    animka

  • 33. Data: 2024-01-13 13:05:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 12.01.2024 o 09:17, J.F pisze:
    > Nie wydaje mi sie.
    > Co Zagranica pisze go nie interesuje - on moze walczyc o pozycje w
    > PiS.
    > Co na to dzialacze i sympatycy PiS ? Poczekamy, zobaczymy.
    Te kilkadziesiąt autokarów z ludźmi, których omotali na swoje kopyto
    księdzowie?

    --
    animka

  • 34. Data: 2024-01-14 04:32:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-12, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Wałęsa i Kwaśniewski wygłaszają odczyty za konkretne pieniądze.

    Jest szansa, że amerykańska Polonia starszej generacji opłaci mu jakiś
    bilet. W kręgach do niej zbliżonych, ponoć nie budzi kontrowersji
    przypuszczenie, że może to być nawet bilet na samolot.

    > Meliniarz ze swym dorobkiem, charyzmą i aparycją może liczyć chyba tylko na
    > pogadanki w remizach strażackich za gęś i tuzin jajek. Nawet w PiS nikt go
    > nie szanuje.

    Kaczyński nie jest niestety kretynem. Jest też niestety raczej dobrym
    strategiem. Patrząc z jego perspektywy wypromowanie kogoś takiego na
    prezydenta jest dokładnie tym na co liczył te 6 lat temu. To był w końcu
    wtedy politycznie nikt i pewnie nie bez powodu.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2024-01-15 11:19:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 Jan 2024 03:32:09 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > prezydenta jest dokładnie tym na co liczył te 6 lat temu. To był w końcu
    > wtedy politycznie nikt i pewnie nie bez powodu.

    Nie mam nic na poparcie swoich przemyśleń, ale po mojemu PiS w 2015 nie
    liczył na wygraną, więc wystawili byle kogo, bo Kaczyński bał się drugiej
    przegranej z Komorowskim, który według sondaży z początku roku miał wygrać
    już w pierwszej turze.
    Trzeba przyznać, że przyłożyli się do kampanii i objechali chyba wszystkie
    powiaty, a ludziom spodobało się, że ktoś ich zauważył.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2024-01-15 17:28:41
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jeżeli jest doktorem prawa, to sobie poradzi.

    -----

  • 37. Data: 2024-01-15 17:31:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Generalnie chodzi o to, że ci dwaj panowie nie zastosowali się do okrągłej przysięgi
    z 1989 roku "ani Wasi ani nasi".
    Więc maja przesrane u wszystkich.

    -----

  • 38. Data: 2024-01-15 17:34:11
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Bardziej się obawiam, że spadną ze schodów jak jacyś tam Wawrzyniak i Jamroży (a
    propos co u tych dwóch lekarzy słychać?), lub co
    gorzej w tradycyjnie piątkowe popołudnie...

    -----
    > nie wykluczone, że problem sam się rozwiąże, bo skazani zostaną przedterminowo
    warunkowo zwolnieni.

  • 39. Data: 2024-01-15 17:35:28
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A w sumie kim on był wcześniej?

    -----

  • 40. Data: 2024-01-15 17:40:07
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Niestety sam się wykończył zbierając do partii jedynie scenowych grajków i
    właścicieli browarów.
    A dzieci innych posłów pytały "kiedy mi kupisz Lego?"

    -----
    > Co do komfy to przypomnę tylko takiego kolesia co się kukiz nazywał i z której list
    po latach startował