  • 61. Data: 2024-01-20 00:13:35
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Co konkretnie chciałeś napisać? ;)

    Że Miler nie jest ani głąbem ani emocjonalnym niedorozwojem aby myśleć
    politycznie fiutem.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2024-01-20 09:39:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że Miler nie jest ani głąbem ani emocjonalnym niedorozwojem aby myśleć
    > politycznie fiutem.

    A... Myślałem że wręcz chciałeś napisać na odwrót;)

    Więc jaka tajemna siła miałby stać za ogórkiem? Mi wychodzi na to że
    jedynie pis bo miller stanowił dla nich zagrożenie że kilka punktów
    zabraknie pisowi. Ale wbrew pozorom kaczor nie szchista 5d a dość po
    prostu wyrafinowany populista. Takie intrygi są poza jego zasięgiem. A
    finalnie i tak millera załatwił zandberg... wyciągnięty z kapelusza
    przez wyborczą na kilka godzin przed ciszą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2024-01-22 00:13:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A... Myślałem że wręcz chciałeś napisać na odwrót;)
    >
    > Więc jaka tajemna siła miałby stać za ogórkiem? Mi wychodzi na to że

    Myślę, że żadna. Dlatego krótkowzroczność Millera zaskakuje.

> [...]
    > finalnie i tak millera załatwił zandberg... wyciągnięty z kapelusza
    > przez wyborczą na kilka godzin przed ciszą...

    Nie kojarzę, aby był wyciagnięty tuz przed ciszą, ale możliwe. Zandberg
    jest zdecydowanie bardziej atrakcyjną dla wielu alternatywą i to pod
    wieloma względami, ale myślę, ze Millerowi wprowadzenie do życia
    publicznego ogórkowej też łatwo nie zostanie zapomniane.

    --
    Marcin