    From: Kolan <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bardzo ważne
    Date: Wed, 24 Jan 2007 21:16:04 +0100

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Proszę nie *karmcie* bo wyciągacie trola z KF-a :/
    >
    > Pozdrawiam
    > ===Tomy===

    Chłopcze sam sobie wyciągasz z KF postując w tym temacie,więc kto
    tu jest trolem.Piszesz o wyciaganiu z KF a czy pomyslales ze pierdząc
    swoim pustymi postami zasyfiasz innym skrzynke.Zapewne jestes
    bardziej zakomplexionym cwelem niż autor tego postu,bo tak się sklada
    ze przez ciebie musiałem przeczytac ten topick.

    Teraz mozesz zapłakac