  • 1. Data: 2003-03-15 10:32:40
    Temat: artykuł
    Od: "Seba" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu, bodajże w Rzeczpospolitej, ukazał się artykuł na temat
    wykonywaniu wolnych zawodów, a konkretnie o zmianie przepisów dotyczących
    płacenia składek na ubezpieczenie takich osób. Według tego artykułu zmiana
    miałaby polegać na zwolnieniu w/w osób od płacenia obowiązkowych składek na
    ZUS od prowadzonej przez siebie działalności i możliwości wyboru innego
    ubezpieczyciela.
    Czy ktoś z Was pamięta może w którym numerze ukazał się ten artykuł,
    ewentualnie jaki był jego tytuł lub być może zna podstawę prawną
    przedstawionego problemu?

    Pozdrawiam
    Seba

  • 2. Data: 2003-03-15 10:59:49
    Temat: Re: artykuł
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jakiś czas temu, bodajże w Rzeczpospolitej, ukazał się artykuł na temat

    Jeśli w Rzepie, to prędzej czy później znajdziesz go tutaj:
    http://arch.rp.pl/szukaj/archiwum.pl

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-03-15 11:11:42
    Od: "Seba" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli w Rzepie, to prędzej czy później znajdziesz go tutaj:
    > http://arch.rp.pl/szukaj/archiwum.pl
    >
    > pozd.Pix

    Już próbowałem szukać, ale niestety bez rezultatów. Zarówno na hasło "wplme
    zawody", "ubezpieczenie" nie znajdyje interesyjącego mnie artykułu :((

    Szukam dalej, ale pomocne by były jakieś szczegółowe dane

    Pozdrawiam
    Seba