  • 1. Data: 2003-03-15 10:26:26
    Temat: niezaplacona rata - wyrok sadu hmm
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    witam,

    oto taka sytuacja. Fakt - sa nie zaplacone 2 raty.

    1) Ciekawi mnie jednak, czy bank przed wystapienie
    na droge sadowa nie musi najpierw wyslac jakies
    ponaglena? nakazu zaplaty?
    2) Jezeli musi wyskac nakaz zaplaty to na jaki
    adres? czy na adres korespondencyjny czy zameldowania?
    3) Co to sa "koszty zastepstwa procesowego" ?

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2003-03-15 11:18:29
    Temat: Re: niezaplacona rata - wyrok sadu hmm
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    Użytkownik "Dan" <d...@u...pf.pl> napisał w wiadomości
    > witam,

    jeszcze jedno - a co w sytuacji gdy umowa kredytowa zawiera blad w stylu zly
    nr domu/mieszkania?
    bylo to kilkakrotnie zglaszane w banku - ale bez odzewu..

  • 3. Data: 2003-03-17 00:39:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | witam,
    |
    | oto taka sytuacja. Fakt - są nie zapłacone 2 raty.
    |
    | 1) Ciekawi mnie jednak, czy bank przed wystąpienie
    | na drogę sadowa nie musi najpierw wysłać jakieś
    | ponaglane? nakazu zapłaty?

    Zazwyczaj to robi. nie musi, ale wówczas mógłby przegrać koszty
    postępowania.

    | 2) Jeżeli musi wyskac nakaz zapłaty to na jaki
    | adres? czy na adres korespondencyjny czy zameldowania?

    Racje korespondencyjny, skoro taki podano umowie, ale nie wykluczone że
    wyśle na obydwa.

    | 3) Co to są "koszty zastępstwa procesowego" ?

    Koszty adwokata / radcy prawnego.