  • 1. Data: 2003-03-15 08:27:58
    Temat: KRUS??
    Od: "aandula" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Kilka lat temu prowadziłem działalność, potem byłem zarejestrowany jako
    bezrobotny, a potem odziedziczyłem ponad 1 ha ziemi. PO pewnym czasie
    zaproponowano mi w Urzędzie Pracy abym wstąpił do KRUZ-u czego nie uczyniłem
    i stałem się jak wydawać by się mogło nieubezpieczonym, ponieważ nie
    chodziłem już do Urzędu Pracy a pracowałem "na czarno"
    Teraz jestem zgłoszony do ubezpieczenia przez żonę.
    Czy w obecnym stanie KRUS może żądać ode mnie jakichkolwiek zapłat zaległych
    składek?

    WS