  • 1. Data: 2003-03-15 10:22:13
    Temat: Poczta - przesylki
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    Witam

    Chcialabym sie dowiedziec czy mam prawo do nastepujacej rzeczy.
    Zalozmy, ze kupie jakis towar na aukcji internetowej i tak do konca nie
    jestem pewna uczciwosci sprzedajacego. Towar wysyla mi "za pobraniem". Czy w
    momencie jak przyjdzioe do mnie do domu pan z poczty z przesylka moge zanim
    odbiore i zaplace zazadac otwarcia paczki i sprawdzenia czy w srodku jest
    rzeczywiscie to co wylicytowalam.
    Z gory dziekuje.

    Justysi@W z miasta nad Brdą

    j...@p...fm
    "--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

  • 2. Data: 2003-03-15 11:02:04
    Temat: Re: Poczta - przesylki
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

> [...]
    zanim
    > odbiore i zaplace zazadac otwarcia paczki i sprawdzenia czy w srodku jest

    niestety muisz zaplacic za przesylke,potem otworzyc przy panu z poczty ,a
    gdy w srodku nie ma tego czego oczekujesz mozesz poprosic o wstrzymanie
    pieniazkow zglosic wyludzenie na komisariat wtedy prokuratura wstrzyma
    pieniazki za towar,trzeba niestety dzialac szybko i wysaje mi sie ze musi to
    byc kwota okolo 200zl ,zeby zglosic przestepstwo

  • 3. Data: 2003-03-15 11:12:12
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >odbiore i zaplace zazadac otwarcia paczki i sprawdzenia czy w srodku jest

    Nie. Poczta dostaje zapakowana przesylke i taka tez Tobie dostarcza.

    januszek

  • 4. Data: 2003-03-15 21:39:39
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniazki za towar,trzeba niestety dzialac szybko i wysaje mi sie ze musi
    > byc kwota okolo 200zl ,zeby zglosic przestepstwo

    Przy oszustwie (art. 286 § 1 ) kwota nie gra roli.