  • 1. Data: 2003-03-15 12:34:59
    Temat: Zgodne z nową ustawą?
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    zobaczcie jaki list otrzymałem, szczególnie ostatnie zdanie! Czy to nie jest
    chamstwo niezgodne z prawem!?

    Szanowni Klienci !

    Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002r (Dz. U. nr 144, poz. 1204) o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną , od 10 marca 2003 roku jest wymagana zgoda
    adresata na otrzymywanie ofert i informacji handlowych drogą elektroniczną.

    W związku z tym zwracamy się do Państwa z zapytaniem, czy wyrażacie Państwo
    zgodę na otrzymywanie od firmy SCART ofert i informacji handlowych
    dotyczących nowych wersji oprogramowania oraz nowych produktów wprowadzonych
    do naszej oferty.

    Jeżeli Państwo nie wyrażają zgody na otrzymywanie od naszej firmy poczty
    elektronicznej prosimy o mail zwrotny ze słowem "NIE" w temacie.

    Aby usprawnić procedurę aktualizowania naszej bazy danych, pozwolimy sobie
    traktować brak odpowiedzi, za wyrażenie zgody.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    SCART Systemy Informatyczne
    ul. Kurkowa 37, 50-210 Wrocław
    tel. (071) 32-88-100, tel./fax (071) 32-89-176
    b...@s...wroc.pl
    www.scart.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-03-15 15:19:07
    Temat: Re: Zgodne z nową ustawą?
    Od: "news" <p...@4...pl>

    niezgodne

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 3. Data: 2003-03-15 17:27:44
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "news" <p...@4...pl> pisze w news:b4vg9d$5gs$1@sklad.atcom.net.pl:

    > niezgodne

    i bardzo dobrze sprytny wybieg by to byl

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-16 11:15:05
    Od: "MCH" <m...@o...pl>

    Witam

    oczywiście nie jest to dopuszczalne, gdyż firma jednostronnie
    określa sposób interpertacji twojego zachowania (a własciwie
    jego braku)

    ------------
    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2003-03-16 15:55:06
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MCH" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > oczywiście nie jest to dopuszczalne, gdyż firma jednostronnie
    > określa sposób interpertacji twojego zachowania (a własciwie
    > jego braku)

    A w ustawie ejst, ze zgodna nie może być domniemana.

    Pozdrawiam,
    BaLab