  • 1. Data: 2003-03-15 10:11:05
    Temat: Układ Warszawski - miejsce publikacji
    Od: "Jubi" <j...@p...fm>

    Witam,
    Czy zna Ktoś miejsce publikacji tego aktu i datę wydania;-).

    Pozdrawiam,
    Jubi!

  • 2. Data: 2003-03-16 21:13:38
    Temat: Re: Układ Warszawski - miejsce publikacji
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Jubi" <j...@p...fm> ihn
    news:b4uu5i$6uv$1@news.atman.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Witam,
    > Czy zna Ktoś miejsce publikacji tego aktu i datę wydania;-).

    "Układ o Przyjaźni, Współpracy i Pomocy Wzajemnej” podpisany w
    Warszawie 14 maja 1955 roku.

    HTH

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 3. Data: 2003-03-17 06:39:08
    Od: "Jubi" <j...@p...fm>

    Dzieki za odp., ale czy znasz jeszcze miejsce publikacji, jaki to Dz.U. i z
    ktorego dnia?
    Z gory dzieki!

  • 4. Data: 2003-03-17 08:17:11
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    > Dzieki za odp., ale czy znasz jeszcze miejsce publikacji, jaki to Dz.U. i
    > ktorego dnia?

    Dz.U. 1945 nr 47 poz. 268, 1945.09.19

    pzdr
    aska