  • Data: 2004-11-06 07:29:17
    Temat: Re: art 178a par. 1
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:3aad.00000646.418babd8@newsgate.onet.pl...

    > mialem ponad 2 promile..

    I ludzisz sie , ze sad nie orzeknie zakazu ?
    Nie masz najmniejszych szans

    >i poddaje sie dobrowolnie karze.. 1000 grzywny, 100 na
    > dzieci, koszty sadowe i rok prawko.

    2 promile...........nie wiem czy sad pojdzie na taki uklad....

    >i teraz pytanie, czy moge sie starac o
    > skrocenie tego okresu /tak - to na jakiej podstawie/, albo czy moge sie
    poddac
    > dobrowolnie karze bez zatrzymywania prawa jazdy.

    prawko stracisz i bedziesz mial duze szczescie jesli tylko na rok.
    Na warunkowe umorzenie bym nie liczyl i ...to jeszcze bez zakazu........
    Jak trafisz na nawiedzonego sedziego to ci na 5 lat zabierze :)
    Pozdr