  • 1. Data: 2006-06-21 20:02:13
    Temat: aplikacja prokuratorska?
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    czy ktoś wie, jak długo trwa egzamin konkursowy na aplikacje prokuratorską?

  • 2. Data: 2006-06-21 20:21:26
    Temat: Re: aplikacja prokuratorska?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-21 22:02, Artur wrote:
    > czy ktoś wie, jak długo trwa egzamin konkursowy na aplikacje prokuratorską?

    Czy już nikt nie czyta rozporządzenia?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20021541283

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20060600428

    Jak ja zdawałem to jeszcze przed złożeniem dokumentów znałem treść tego
    rozporządzenia.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 3. Data: 2006-06-21 22:24:28
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > czy ktoś wie, jak długo trwa egzamin konkursowy na aplikacje
    prokuratorską?

    2 dni pisemne, okolo tygodnia odstepu i 1 dzien ustny

    Cezar

  • 4. Data: 2006-06-21 22:41:32
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-22 00:24, Cezar wrote:
    > prokuratorską?
    >
    > 2 dni pisemne, okolo tygodnia odstepu i 1 dzien ustny

    2 dniowy pisemny jest na egzaminie końcowym (egzaminie prokuratorskim).
    Pytającemu chodzi o egzamin wstępny.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 5. Data: 2006-06-22 15:34:27
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    On 2006-06-22 00:24, Cezar wrote:
    > prokuratorską?
    >
    > 2 dni pisemne, okolo tygodnia odstepu i 1 dzien ustny

    2 dniowy pisemny jest na egzaminie końcowym (egzaminie prokuratorskim).
    Pytającemu chodzi o egzamin wstępny.

    Tak, tak - oczywiscie. Sorry, jakos odczytalem ze chodzi o koncowy.

    Cezar