eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Monitor na gwarancji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2006-06-21 17:14:22
    Temat: Monitor na gwarancji
    Od: "Wojtek" <w...@b...net.pl>

    Witam
    Monitor Miro kupilem w sklepie komputerowym 20.01.2005r z trzyletnia
    gwarancja . Teraz w czerwcu popsol sie wiec poszedlem do sklepu tam
    gdzie kupilem monitor i pytam czy mam go dostarczyc do sklepu .
    Sprzedawca obejzal gwarancje powiedzial ze mam go sam wyslac na adres
    taki jaki jest na gwarancji do Zabrza Wiec tak zrobilem wyslalem monitor
    Firma Spedycyjna SCHENKKER ta firma wskazana przez gwaranta. Po trzech
    dniach monitor wrocil spowrotem serwis przeniosl sie do Łodzi.Koszty
    przesylki musialem pokryc w kwocie 80zł.Poszedlem do sklepu gdzie go
    kupilem i zanioslem im monitor i powiedzialem jak sie stalo powiedzieli
    ze oni wysla monitor do serwisu a mi kaza pisac do servisu o zwrot
    kosztow przesylki czy napweno maja racje ? Jak powinienem teraz postapic
    czy faktycznie ktos mi zwroci te koszty?

    pozdrawiam Wojtek



  • 2. Data: 2006-06-21 17:36:22
    Temat: Re: Monitor na gwarancji
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Wojtek wrote:

    > Witam
    > Monitor Miro kupilem w sklepie komputerowym 20.01.2005r z trzyletnia
    > gwarancja . Teraz w czerwcu popsol sie wiec poszedlem do sklepu tam
    > gdzie kupilem monitor i pytam czy mam go dostarczyc do sklepu .
    > Sprzedawca obejzal gwarancje powiedzial ze mam go sam wyslac na adres
    > taki jaki jest na gwarancji do Zabrza Wiec tak zrobilem wyslalem
    > monitor Firma Spedycyjna SCHENKKER ta firma wskazana przez gwaranta.
    > Po trzech dniach monitor wrocil spowrotem serwis przeniosl sie do
    > Łodzi.Koszty przesylki musialem pokryc w kwocie 80zł.Poszedlem do
    > sklepu gdzie go kupilem i zanioslem im monitor i powiedzialem jak sie
    > stalo powiedzieli ze oni wysla monitor do serwisu a mi kaza pisac do
    > servisu o zwrot kosztow przesylki czy napweno maja racje ? Jak
    > powinienem teraz postapic czy faktycznie ktos mi zwroci te koszty?
    >
    > pozdrawiam Wojtek

    raczej pieniędzy nie dostaniesz za wysyłanie monitora. Skoro sklep jest
    na miejscu to bym nigdzie nie wysyłał monitora.


  • 3. Data: 2006-06-21 18:12:59
    Temat: Re: Monitor na gwarancji
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Skoro sklep jest
    > na miejscu to bym nigdzie nie wysyłał monitora.

    Zaraz zaraz, trzeba jeszcze sprawdzić kto jest gwarantem: sklep czy
    producent. Jezeli kartę gwarancyjną wystawił producent to sklep moze się
    wypiąć na realizacje gwarancji. No chyba że korzysta z "niezgodnosci towaru
    z umową"

    Darek



  • 4. Data: 2006-06-21 23:59:01
    Temat: Re: Monitor na gwarancji
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 cze o godzinie 20:12, na pl.soc.prawo, Darek napisał(a):


    >> na miejscu to bym nigdzie nie wysyłał monitora.
    >
    > Zaraz zaraz, trzeba jeszcze sprawdzić kto jest gwarantem: sklep czy
    > producent. Jezeli kartę gwarancyjną wystawił producent to sklep moze się
    > wypiąć na realizacje gwarancji. No chyba że korzysta z "niezgodnosci towaru
    > z umową"


    Po 1,5 roku od zakupu?
    Spoczywałoby wtenczas na nim odowodnienie że wada istniała w chwili wydania
    mu towaru.


    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1