  • 1. Data: 2010-03-02 11:02:13
    Temat: allegro - czy moga pobierac oplaty bez umowy?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Niedawno dostalem informacje od allegro, ze musze zaplacic 5zl, nie
    podpisywalem zadnej umowy z allegro (tylko weryfikacja adresu), wiec czy
    moga rzadac od mnie zaplaty?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-03-02 11:09:27
    Temat: Re: allegro - czy moga pobierac oplaty bez umowy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    R.M. pisze:
    > Witam,
    > Niedawno dostalem informacje od allegro, ze musze zaplacic 5zl, nie
    > podpisywalem zadnej umowy z allegro (tylko weryfikacja adresu), wiec czy
    > moga rzadac od mnie zaplaty?

    Jeśli ktoś założył konto na Twoje dane, a potem z niego handlował, w
    dodatku włamał Ci się do skrzynki (potwierdzenie adresu), to dla
    własnego bezpieczeństwa zgłosiłbym to na policję.

    Jeśli natomiast to Ty założyłeś konto, potem handlowałeś, to
    nieprawdą jest, że nie łączy się z allegro żadna umowa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-02 11:18:57
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "R.M." <f...@g...com> wrote in message
    > Witam,
    > Niedawno dostalem informacje od allegro, ze musze zaplacic 5zl, nie
    > podpisywalem zadnej umowy z allegro (tylko weryfikacja adresu), wiec czy moga
    > rzadac od mnie zaplaty?

    http://umowy.wieszjak.pl/postanowienia-ogolne/79865,
    Czy-kazda-umowe-nalezy-zawierac-na-pismie.html

  • 4. Data: 2010-03-02 13:19:57
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Mar, 12:02, "R.M." <f...@g...com> wrote:

    > nie podpisywalem zadnej umowy z allegro .....
    To,że nie podpisywałeś to nie znaczy, że nie zawarłeś.

  • 5. Data: 2010-03-02 13:28:01
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 12:09 PM, Liwiusz wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli natomiast to Ty założyłeś konto, potem handlowałeś, to nieprawdą
    > jest, że nie łączy się z allegro żadna umowa.

    a nie jest tak, ze ja nie musze placic. ale allegro moze ograniczyc mi
    konto? chyba jak nie zaplace to nie moga mi naliczac jakichkolwiek
    procentow?

    PS
    to ja handlowalem, ale nie zauwazylem oplaty za wystawienie przedmiotu
    ...(byla napisana jakims malym druczkiem)

  • 6. Data: 2010-03-02 14:01:36
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Niedawno dostalem informacje od allegro, ze musze zaplacic 5zl, nie
    > podpisywalem zadnej umowy z allegro (tylko weryfikacja adresu), wiec czy
    > moga rzadac od mnie zaplaty?

    nic ci nie zrobią, pare lat będa wysyłać pisma i tyle
    w koncu przestaną

    do mojego kolegi, wysyłali na 150zł wezwania z justnini :)
    przez kilka lat w koncu dali sobie spokoj

    kwota zbyt mała i do sądu nie pojdą raczej\

    a jak pojdą to on chętnie wysle swojego radce prawnego

  • 7. Data: 2010-03-02 14:39:33
    Od: daro <d...@o...pl>

    > to ja handlowalem, ale nie zauwazylem oplaty za wystawienie przedmiotu
    > ...(byla napisana jakims malym druczkiem)

    ROTFL!

  • 8. Data: 2010-03-02 14:49:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 14:28:01 +0100, R.M. napisał(a):

    > to ja handlowalem, ale nie zauwazylem oplaty za wystawienie przedmiotu
    > ...(byla napisana jakims malym druczkiem)

    ROTFL.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2010-03-02 15:12:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > ROTFL.

    Daro był szybszy, Olgierd to plagiator ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-03-02 16:14:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    R.M. wrote:
    > to ja handlowalem, ale nie zauwazylem oplaty za wystawienie przedmiotu
    > ...(byla napisana jakims malym druczkiem)

    w kazdej przegladarce jest mozliwosc powiekszenia fontu.