  • 1. Data: 2010-03-02 14:54:54
    Temat: Czy to grożenie?
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com>

    Dysponuje nagraniem w którym są skierowane słowa w moją stronę "bo ci
    pierd...olnę", " będziesz codzienne przychodził z burakiem na
    twarzy"(do pracy). Czy warto obrazić się na te słowa i zgłosić, że
    ktoś mnie zastrasza, chce mnie pobić, że się boję o własne zdrowie.
    Zgłosić to jedynie gdzie. Pójść z nagraniem na policję. Zeznać
    wszystko? Druga osoba nie wiedziała że jest nagrana. Czytałem że nie
    musi być poinformowana. A do mojego obowiązku należy
    nierozpowszechnianie tego nagrania. Czy coś jeszcze?

    Grupowiczów proszę o pomoc

    Kuba

  • 2. Data: 2010-03-02 15:17:13
    Temat: Re: Czy to grożenie?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    taurytynian taurytynian pisze:

> [...]
    > twarzy"(do pracy). Czy warto obrazić się na te słowa i zgłosić, że
    > ktoś mnie zastrasza, chce mnie pobić, że się boję o własne zdrowie.

    Czy myślisz że ktoś tu siedzi w twojej głowie i wie czy się boisz czy
    nie? To co do gróźb.

    A co obrażania: czy ktoś kto tak mówi jest w stanie cię obrazić? To w
    sumie tylko nim źle świadczy.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-03-03 06:46:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A co obrażania: czy ktoś kto tak mówi jest w stanie cię obrazić? To w
    > sumie tylko nim źle świadczy.

    to tez jest sankcjonowane przez prawo o ile dobrze pamietam:) nie mozesz do
    kazdego powiedziec per "chu..u", bo to zniewaga moze byc dla danej osoby
    (inna bajka jesli dla tej osoby to komplement, badz uwaza ze tak winno sie
    ja nazywac). Nie do konca tylko potrafie zinterpretowac art 216 gdyz jest
    tam mowa o zniewadze w srodkach masowego przekazu. na drodze cywilnej masz
    moim zdaniem pelne prawo do dochodzenia swoich racji.

    a czy to grozba karalna "pier...ne ci" itd - tak mozna to potraktowac jako
    grozbe karalna. jak sie zapytaja ciebie na policji czy sie boisz to mow tak
    boje sie.

  • 4. Data: 2010-03-03 07:31:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "taurytynian taurytynian" <t...@g...com> napisał
    >Druga osoba nie wiedziała że jest nagrana. Czytałem że nie
    >musi być poinformowana.

    Nie musi. Jeśli groźba wzbudziła Twoją realną obawę, że zostanie spełniona
    to jest to groźba karalna.

  • 5. Data: 2010-03-03 09:17:49
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > musi być poinformowana. A do mojego obowiązku należy
    > nierozpowszechnianie tego nagrania. Czy coś jeszcze?

    na policji niewiele na razie zalatwisz
    generalnie musicie poki co zalatwic to sami miedzy soba
    wiem, ze to nie jest przyjemne, ale musisz sie przemoc i pokazac kto to
    ma jaja

  • 6. Data: 2010-03-03 09:47:56
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com>

    > na policji niewiele na razie zalatwisz
    > generalnie musicie poki co zalatwic to sami miedzy soba
    > wiem, ze to nie jest przyjemne, ale musisz sie przemoc i pokazac kto to
    > ma jaja

    jak w życiu problem nie wziął się z powietrza.Chodzi o pewną sprawę,
    którą chcę szybko skończyć. Mam nadzieję, że taka forma nie będzie
    potrzebna i skończy się to szybko. Każdy woli chuchać na zimne.
    A gdyby doszło do jakiejś nieprzyjemnej sytuacji? Skierowanie siły na
    mnie. Udać się do mundurowych? obdukcja lekarza?

    Kuba

  • 7. Data: 2010-03-03 10:50:14
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > A gdyby doszło do jakiejś nieprzyjemnej sytuacji? Skierowanie siły na
    > mnie. Udać się do mundurowych? obdukcja lekarza?

    Moje doswiadczenia sa takie, ze policja jest skuteczna natomiast prawo nie.
    Mozesz zrobic prowokacje i miec jako swiadka policjanta (np. gdy
    rzezimieszek dzowni do Ciebie).
    I co z tego jak szkodliwosc jego czynu bedzie mala.. albo go w ogle nie
    wsadza, albo wsadza na 3 miesiace... pytanie co dalej jak on by wyszedl?
    Generalnie jakby cie zabil to byl by jakis konkret... a tak jak np.
    bedziesz mial nagrania to nim jakis biegly potwierdzi, ze na kasecie
    nagrany jest ten typ to minie jakis rok.. a co w tym czasie?
    Czyli tak jak napisalem powyzej, policja lapie goscia, a sad go wypuszcza.
    Dlatego niestety musisz sie wykazac sie jajami i pokazac, ze jak tylko
    gosc Cie bardziej przycisnie to puszczasz sprawe w obieg, bo juz byles
    na komendzie i sie konsultowales w tej sprawie.
    Nie chce Ci w sumie nic radzic, ale to u mnie w miare pomoglo.
    Pamietaj, ze policja jest w stanie tez powiedziec czy taki gosc jest
    faktycznie znany w swiadku przestepczym, czy tylko tak gada sobie i
    straszy... generalnie wyznacz gracnie, ze jesli jeszcze raz uslyszysz
    taki jest to gosciem zajmuje sie policja

  • 8. Data: 2010-03-05 16:16:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał Gut pisze:

    > to tez jest sankcjonowane przez prawo o ile dobrze pamietam:) nie mozesz
    > do kazdego powiedziec per "chu..u",

    Jak ktoś się obraża jak jakiś półgłówek nazwie go "h...em" (wiem że
    pisze się przez ch)to świadczy o bardzo niskim poziomie samooceny.

    --
    @2009 Johnson