  • 1. Data: 2004-10-28 11:21:32
    Temat: allegro
    Od: "klonik" <t...@t...net>

    Witam wszystkich na grupie!

    Moje pytanie jest takie:

    Kolega korzystał z allegro i miał konto założone na nazwisko i imie osoby
    ktorej poprostu nie ma, ona poprostu nie istnieje, tylko zgadza sie adres i
    został oskarżony przez policje że sprzedawał rzeczy podszywajac sie pod inne
    dane osobowe.

    Dziękuje wszystkim za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-10-28 11:24:26
    Temat: Re: allegro
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    klonik <t...@t...net> wypocił(a):
> [...]
    > ktorej poprostu nie ma, ona poprostu nie istnieje, tylko zgadza sie
    > adres i został oskarżony przez policje że sprzedawał rzeczy podszywajac

    no a co z tym pytaniem?

    a poza tym to co sie dziwi? zwykly oszust, ktory w razie czego chcial umyc
    rece i powiedziec, ze to nie on sprzedawal lub kupowal...

  • 3. Data: 2004-10-28 11:26:26
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "klonik" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    osoby
    > ktorej poprostu nie ma, ona poprostu nie istnieje, tylko zgadza sie

    cwany ten Twoj kolega ;)

    > został oskarżony przez policje że sprzedawał rzeczy podszywajac sie
    pod inne
    > dane osobowe.

    i bardzo dobrze

    > Dziękuje wszystkim za odpowiedź

    prosze
    ps. jakie bylo pytanie?

    pozdro

  • 4. Data: 2004-10-28 11:28:39
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > został oskarżony przez policje że sprzedawał rzeczy podszywajac sie pod inne

    No i co? Gdzie to pytanie?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-10-29 16:22:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 28. października 2004 13:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane rezist.com:

    > No i co? Gdzie to pytanie?

    Przecież ono jest jasne: ,,Czy mam dalej spotykać się z tym oszustem?
    Przyjaciółko, co robić...''.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)