  • 1. Data: 2004-10-28 11:28:34
    Temat: czy można udowodnić pracodawcy zaniżani dochodów?
    Od: "zyraffa" <z...@o...pl>

    witam.
    mam pytanie. czy w spolce z oo , jeżeli jeden z reprezentantów
    spółki(prezesów) podisał rozporzadzenie o wynagrodzeniu dodatkowym, które
    formalnie nie było ujęte w zadnych rozliczeniach z US, ZUS itp to można tego
    rozporzadzenia uzyc jako dowód uzyskiwania faktycznych dochodó, ewentu
    alnie wpływów na konta pracowników dodatkowych kwot powyzej wynagrodzenia
    zasadniczego z prywatnego konta prezesa??
    z.

  • 2. Data: 2004-10-28 16:28:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 13:28:34 +0200, zyraffa naskrobał(a):

> [...]
    > alnie wpływów na konta pracowników dodatkowych kwot powyzej wynagrodzenia
    > zasadniczego z prywatnego konta prezesa??

    oczywiście, choć jak się domyślasz nie każdy dochód jest opodatkowany i
    ozusowany wiec niekoniecznie zawsze to oznacza wykroczenie/przestępstwo.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-28 18:11:31
    Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>

    Problem bez znajomości szczegółów jest trudnym do oceny. Poza tym nie
    wiadomo na ile relacje takiego obrotu są udokumentowane. Można uwalić
    obydwie strony ale do tego jest potrzebna wiedza tajemna którą ty posiadasz.
    Uruchomienie procedury anonimowo bez poniesienia przez ciebie restrykcji
    może być skuteczne jeżeli pozyskanie twojej wiedzy nie wskaże pozwanym
    źródła donosu. Nie dociekam ale jesteś adminem albo twoi prezesi płacą
    darmowy characz nieodpowiedzialnej osobie. Wiadomo podróżujesz sobie ...a
    podróże ponoć kształcą!!! Tępaki ... tepaki cóż więcej powiedzieć.
    Pozdrówko Trybun_hg.

  • 4. Data: 2004-10-28 18:20:15
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebol" <"lobo_(usun_to) napisał(a) w wiadomości

    > oczywiście, choć jak się domyślasz nie każdy dochód jest opodatkowany i
    > ozusowany wiec niekoniecznie zawsze to oznacza wykroczenie/przestępstwo.

    Z prywatnego konta Prezesa raczej nie. Prezes składa zobowiązania w imieniu
    spółki a nie w imieniu własnym.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-10-30 19:10:15
    Od: "zyraffa" <z...@o...pl>

    . Nie dociekam ale jesteś adminem albo twoi prezesi płacą
    > darmowy characz nieodpowiedzialnej osobie. Wiadomo podróżujesz sobie ...a
    > podróże ponoć kształcą!!! Tępaki ... tepaki cóż więcej powiedzieć.
    nie rozumiem...???