  • Data: 2005-05-11 21:16:02
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ola napisał(a):

    > mam pytanko jak napisać pozew o pdewyższenie alimentów? a może ktoś wie jak
    > podać babcie lub dziadka o alimenty jeśli ojciec nie może płacić??
    > bardzo prosze o odpowiedz

    Nie wiem czemu ale do tej pory odpowiadali ci sami oszołomi z
    absurdalnymi pogądaami.

    Pozew od powdywższenie alimentów:

    Gdańsk, dnia 23 listopada 2001 r.

    Do Sądu Rejonowego w Gdańsku
    Wydział V Rodzinny i Nieletnich
    Powód: Maria Nowak reprezentowana przez przestawicielkę ustawową Teresę
    Nowak
    zam . tu i tam

    Pozwany: Stefan Małecki
    zam. tu i tam

    Pozew o podwyższenie alimentów

    w imieniu małoletniej Marii Nowak wnoszę o podwyższenie alimentów
    ustalonych wyrokiem sądu rejonowego z dnia w sprawie [tu wskazać
    poprzedni wyrok alimentacyjny; ewentualnie ugodę] poczawszy do dnia 1
    maja 2005 roku do kwoty 1000 zł miesiecznie.

    UZASADNIENIE
    Wyrokiem z dnia w sprawie [ponownie wskazac poprzedni wyrok
    alimentacyjny lub ugodę] sąd zasądził na rzecz małoetniej od jej ojca
    alimanty w kwocie [wskazać kwotę}
    Od tamtej pory zminiły sie następujące okoliczności [wyymienic co sie
    zmieniło (przynaminej jedna z wyminionych dalej okioliczności musi się
    zminić po poprzednim wyroku): jak wzrosły potrzeby małoletniej, jak
    wzrosły możliowści zarobkowe i majątkowe pozwanego, jak spadły
    możliwości zarobkowe i majatkowe twoje.
    Mając powyższe na uwadze pozew jest uzasadniony.

    Taki pozew wystarczy do wszczęcia procesu o podwyższenie alimentów.

    Co do pozwu przeciko dziadkom to będzie on identyczny jak przeciko ojcu,
    tylko w uzasadnieniu powołwaj się dodtakowo na treśc art. 132 krio.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam