  • 1. Data: 2005-05-11 15:15:27
    Temat: alimenty, pozew
    Od: "Ola" <b...@t...pl>

    Witam
    mam pytanko jak napisać pozew o pdewyższenie alimentów? a może ktoś wie jak
    podać babcie lub dziadka o alimenty jeśli ojciec nie może płacić??
    bardzo prosze o odpowiedz
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-05-11 15:27:31
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > mam pytanko jak napisać pozew o pdewyższenie alimentów? a może kto? wie jak
    > podać babcie lub dziadka o alimenty je?li ojciec nie może płacić??
    > bardzo prosze o odpowiedz

    Zostaw lepiej rodzicow ojca w spokoju. Oni kompletnie nie są winni tej
    całej sytuacji.

  • 3. Data: 2005-05-11 15:32:20
    Od: "Maciek - serce74" <s...@w...vectranet.pl>

    > Zostaw lepiej rodzicow ojca w spokoju. Oni kompletnie nie są winni tej
    > całej sytuacji.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    To dziecku to powiedz !! Cwaniaczku !!

  • 4. Data: 2005-05-11 16:01:42
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > To dziecku to powiedz !! Cwaniaczku !!

    Dla mnie to chore. Jak można żądać od rodziców faceta, przed którym
    dobrowolnie rozłożyło się nogi, kasy na dziecko.
    Tak samo jak ojciec czy matka, którego nie wychowywali (czy nawet
    wychowywali) od dziecka. Kto ustanawia to chore prawo.
    Jeśli ludzie się kochają, to siłą rzeczy, pomagają sobie bez sądu. Jeśli
    stosunki są tragiczne, to jak można żądać kasy od dziadków, co oni winni???
    Sory, ale nie pojmuję takich spraw. Dla mnie to szczyt podłości rozkładać
    nogi, a potem wyciągać kasę od ludzi, którzy powinni mieć spokojną starość,
    a przede wszystkim od ludzi, którzy nie mieli NIC WSPÓLNEGO z bzykaniem się
    nieodpowiedzialnych ludzi.

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-05-11 16:20:37
    Od: "Ola" <b...@t...pl>

    czy tu są jacyś ludzie co się na prawie znają???przeczytałam w/w
    komentarze,są troszke nie na temat, ja nie prosiłam o ocene tego co chce
    zrobić!! tylko wzór pozu.itd... żałosne..

  • 6. Data: 2005-05-11 16:26:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Ola napisał(a):
    > czy tu są jacyś ludzie co się na prawie znają???przeczytałam w/w
    > komentarze,są troszke nie na temat, ja nie prosiłam o ocene tego co chce
    > zrobić!! tylko wzór pozu.itd... żałosne..

    www.google.pl ... to co odstawiasz rzeczywiście jest żałosne.
    Myślisz , że ktości za free cokolwiek napisze ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 7. Data: 2005-05-11 16:30:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > www.google.pl ... to co odstawiasz rzeczywiście jest żałosne.
    > Myślisz , że ktości za free cokolwiek napisze ?

    P.S. Ładna opowieść.

    "Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego
    faceta?? ... Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas
    tylko łóżko. On wtedy miał dziewczyne podobno ją nawet kochał..
    Ja się w nim zakochałam nie miałam wpływu na swoje uczucia.
    Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz spotkaliśmy sie po 3
    latach. Zaczynamy się znow spotykac .On już nie kocha
    tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. "

    Tak jakoś mam wrażenie że nie o "dobro dziecka" tu chodzi ...

  • 8. Data: 2005-05-11 16:33:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Tak jakoś mam wrażenie że nie o "dobro dziecka" tu chodzi ...

    Rety ... nie tylko dziadek babcia mogą czuć się zagrożeni -
    Ratuj się kto może - odcinam kabel od kompa !!!
    (d4tcnd$1q9$...@n...onet.pl)

  • 9. Data: 2005-05-11 18:19:14
    Od: He(R)Sk <s...@a...poczta.onet.pl>

    On Wed, 11 May 2005 17:15:27 +0200, "Ola" <b...@t...pl> wrote:

    > Witam
    > mam pytanko jak napisać pozew o pdewyższenie alimentów? a może ktoś wie jak
    > podać babcie lub dziadka o alimenty jeśli ojciec nie może płacić??
    > bardzo prosze o odpowiedz

    nie moze czy nie chce ? a co z mamusia ? tez bezrobotna ?

    --

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 10. Data: 2005-05-11 18:50:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Maciek - serce74" <s...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

    > To dziecku to powiedz !! Cwaniaczku !!

    Szczerze - kiedys myslałam podobnie do Ciebie. Ale traf chce, ze wczoraj
    rozmawialam z gosposią moich rodziców. Kobieta ma 82lata, nadcisnienie i
    cukrzycę. 800zł renty z której 300zl zabiera jej komornik alimentów za syna.
    Kobieta mająca za sobą ponad 60 lat pracy nie moze na stare lata odpocząc
    tylko musi sprzątac u ludzi, zeby zarobić na swoje lekarstwa. Oprocz tych
    alimentów placi tez dwóm wnuczkom po 50 zl na jakies miesięczne bilety
    komunikacyjne. A ja jakas taka nienowoczesna jestem bo wazam, ze to dzieci
    powinny pomagac finansowo rodzicom w jesieni ich życia, nie zaś na odwrót. A
    egzekwowanie tej pomocy przy pomocy komornika to juz w ogóle :-/

    HaNkA