  • Data: 2005-05-11 23:24:43
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d5u1j6$6q1$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > To twoja bzdurna ocena, że obowiązki względem rodziny dotyczą tylko
    > jednego pokolenia.

    Ależ skąd jednego. Do piątego co najmniej. I do trzeciego stopnia
    pokrewieństwa. Wszystko jest w Torze.

    > Jeśli nie widzisz różnicy między tymi sytuacjami, to twój problem.
    Oho, zaczynamy tracić grunt pod nogami i nerwy?
    Dlaczego uważasz, że istnieje istotna różnica pomiędzy społecznie
    instytucjonalnym opłacaniem z publicznych (moich, twoich, jego, ich)
    pieniędzy skutków cudzego niekontrolowanego rozrodu a społecznie
    instytucjonalną ochroną twojego tyłka przed bandytami? To są po prostu cele
    społecznie uzasadnione (przynajmniej na pozór), a jak tego nie rozumiesz to
    twój problem.

    > Spróbuj a się przekonasz.
    Nie bądź taki, opowiedz. Masz to już za sobą i wyglądzasz na zadowolonego.
    No jak? fajnie jest?

    Jotte