  • 1. Data: 2004-09-10 09:36:42
    Temat: alimenty_brak adresu matki_pomocy_!!!
    Od: "Bruno_34" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    szukam rady.
    Matka mojego dziecka zmienila adres bez powiadamiania mojej osoby,
    nie dala mi nowego numeru rachunku banku.

    JAK mam wiec przekazac nalezne dziecku pieniadze?
    jakie jest sluszne rozwiazanie?????

    Bruno

  • 2. Data: 2004-09-10 10:05:45
    Temat: Re: alimenty_brak adresu matki_pomocy_!!!
    Od: "Robert.Detzner" <m...@n...pl>

    polecam zlozenie pieniedzy wdepozyt sadowy, aby nie byc sciganym za
    nieterminowe placenie alimentow
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-09-10 10:30:19
    Od: z...@p...onet.pl

    > polecam zlozenie pieniedzy wdepozyt sadowy, aby nie byc sciganym za
    > nieterminowe placenie alimentow
    > pozdrawiam

    Wlasnie chcialbym tego unikanc...
    A jak to sie robi?
    Ktory sad jest wlasciwy: miejsca zamieszkania matki czy moj (mieszkamy w
    innych miastach)?

    Bruno

  • 4. Data: 2004-09-10 14:56:51
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:

    > Wlasnie chcialbym tego unikanc...
    > A jak to sie robi?
    > Ktory sad jest wlasciwy: miejsca zamieszkania matki czy moj (mieszkamy w
    > innych miastach)?

    a od rodziny nie mozesz sie dowiedziec gdzie ona mieszka, badz zeby ci
    poprzez nich podala jakis nr konta?
    a co z odwiedzinami dziecka? olales swoje dziecko?

    --
    Pozdr.Richat

  • 5. Data: 2004-09-13 05:46:06
    Od: z...@p...onet.pl

    To dluga historia, moze prosta moze nie prosta....
    nie mam z nikim kontaktu.
    Probowalem w banku - nie podali mi - mowiac ze to tajemnica...
    dziwne.
    POMOCY